امام جمعه هندیجان: برگزاری آبرومندانه اجلاس «نم» کارشکنی‌های غرب را بی‌اثر کرد

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: اجلاس آبرومندانه سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی کارشکنی‌های غرب را بی‌اثر و خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران اظهار کرد: ایران اسلامی امروز میزبان این اجلاس مهم بین‌المللی بوده که دستاوردهای مهم و بزرگ اسلامی بسیاری خواهد داشت.

وی افزود: اجلاس «نم» ایران را بیش از پیش در عرصه‌های جهانی معرفی خواهد کرد و نشان می‌دهد که کارشکنی‌های دشمنان به خصوص اسراییل و آمریکا بی‌اثر بوده است.

خطیب جمعه هندیجان تصریح کرد: شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با حضور ۱۲۰ کشور جهان در ایران برگزار شده و این امر موجب شکست تحریم دیپلماتیک کشور ما می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از دو سوم کشورهای جهانی در تهران به سر برده و در این اجلاس بین‌المللی تعیین‌کننده مطالبات ایران اسلامی هستند.

بهبهانی‌پور در پایان گفت: این اجلاس زمینه را فراهم کرده که دیگر کشورها با مناسبت‌های جمهوری اسلامی از قبیل امور داخلی و دستاوردهای شگفت اسلامی انقلاب اسلامی آشنا شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *