نصب ۲۰۰۰ مخزن زباله مکانیزه درسطح معابر شهر و شهرکهای بندرماهشهر

خورنا – به گزارش روابط شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر، معاونت خدمات شهری این شهرداری با اعلام این خبر اظهار داشت : روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله از سطح شهر وشهرکها توسط پاکبانان شریف وخدوم شهرداری جمع آوری وبه بوسیله خودروهای مکانیزه به محل دفن بهداشتی زباله منتقل می گردد.

داریوش گنجی پور افزود، بمنظورارتقاء بهداشت عمومی، وحفظ محیط زیست همچنین زیبا سازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر و سهولت در جمع آوری و مکانیزه نمودن جمع آوری زباله ،تاکنون بیش از۲۰۰۰ مخزن ۷۷۰ لیتری درنقاط مختلف معابرشهر وشهرکها نصب شده است .

وی گفت : این اقدام شهرداری به منظور مکانیزه کردن سیستم مدیریت پسماند در شهر بندرماهشهر انجام گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرماهشهر با اشاره به اینکه  این امر موجب کاهش پراکندگی زباله های شهری در معابر عمومی می شود افزود: با نصب این مخازن زمینه تسریع در عملیات جمع آوری زباله شهری فراهم گردیده است .

وی بادرخواست از شهروندان بمنظور حفظ ونگهداری این مخازن ادامه داد: نباید نقش شهروندان محترم در زیبایی و پاکیزگی شهر نادیده گرفته شود چرا که آنها می توانند در حفظ پاکیزگی شهر موثر واقع شوند.

گنجی پور در پایان ازهمکاری های شهروندان گرانقدرماهشهر با حوزه خدمات شهری تشکر نمود واز آنان درخواست نموده تا زباله های تولیدی خود را راس ساعت ۹ شب درب منازل و در مخازن گالوانیزه قرار دهند تا ماموران خدمات شهری نسبت به جمع آوری آنها اقدام نمایند .