برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در بهبهان

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان از برپایی نمایشگاه فروش پاییزی در این شهرستان از یازدهم شهریورماه به‌مدت ۱۰روز خبر داد.

علی اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان از برپایی نمایشگاه فروش پاییزی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار در زمانی که مردم در حال خرید ایام مهر هستند، اقدام به برپایی نمایشگاه فروش پاییزی در بهبهان کردیم.

وی افزود: در این نمایشگاه اقلام و کالاهای موردنیاز در این فصل از قبیل کیف، کفش، پوشاک و لوازم تحریر در کنار اقلام خوراکی و مواد پروتئینی به فروش می‌رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸۰ غرفه دایر شده که ۱۵ غرفه آن از بهبهان است و کلیه کالاهای موجود در آنها با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصد به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: نمایشگاه فروش پاییزی بهبهان از روز شنبه یازدهم شهریورماه و به مدت ۱۰ روز در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن این شهرستان دایر شده و در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۷ الی ۲۲ پذیرای عموم مردم است.

اسفندیاری درخصوص انتخاب محل برگزاری نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه دمای هوای بهبهان در این ماه بسیار زیاد است به دنبال مکانی برای برپایی آن بودیم که وسایل سرمایشی و امکانات رفاهی لازم را برای خریداران داشته باشد، از این رو سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن را به دلیل داشتن وسایل سرمایشی خوب، سرویس بهداشتی و آب‌سردکن انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: کلیه کالاهای موجود در غرفه‌ها به دست کارشناسان اصناف مختلف بررسی و قیمت‌گذاری شده و از این بابت جای هیچ نگرانی برای خریداران و شهروندان وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان با بیان اینکه بازرسی‌ها در فصل خرید مهر مردم با دقت در حال انجام است، افزود: واحد بازرسی این اداره به همراه واحد بازرسی اصناف در طول شبانه‌روز از بازار سرکشی کرده و تخلف‌های احتمالی را شناسایی و برخورد لازم را با خاطیان انجام می‌دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین سامانه و تلفن گویای ۱۲۴، به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از سطح بازار بوده و پس از دریافت هر شکایتی، در کوتاه‌ترین زمان موضوع بررسی و اقدامات لازم انجام می‌شود.