نشریات بومی خرمشهر نیاز به همدلی دارند

خورنا: رئیس اداره ارشاد خرمشهر گفت: نشریات بومی نیاز به همدلی بیشتر داشته و در این خصوص ما با تمام تلاش در راستای رفع مشکلات آنها می‌کوشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، محمد جوروند در مراسم روز خبرنگار که با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن عذرخواهی در برگزاری با تأخیر این مراسم اظهار کرد: معیشت زندگی خبرنگاران بسیار مهم بوده و این امر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: در اخبار، همیشه شهرستان خرمشهر به‌صورت ویژه و خاص پوشش داده می‌شود به لحاظ اینکه این منطقه هشت سال متوالی درگیر جبهه و جنگ با دشمنان نظام و انقلاب بوده و به دفاع مقدس پرداخته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر تصریح کرد: انعکاس اخبار این منطقه و رویدادهای آن توسط خبرنگاران همواره مشهود و انصافاً قابل توجه بوده و هست.

وی با تقدیر از عملکرد خبرنگاران خرمشهری اضافه کرد: با انعکاس اخبار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان مطمئنا دلگرمی مطلوب و مؤثری بین شهروندان ایجاد می‌شود.

جوروند همچنین عنوان کرد: نشریات بومی نیاز به همدلی بیشتر داشته و در این خصوص ما با تمام تلاش در راستای رفع مشکلات آنها می‌کوشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *