رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر خبر داد:

احداث پارکینگ عظیم ماشین های سنگین توسط شهرداری بندرماهشهر

آمنه محتشمی-خورنا:پارکینگ بزرگ ۱۵ هزار مترمربعی ماشین های سنگین در منطقه فاز ۷ ماهشهر احداث شد.IMG-20160628-WA0004

مجاهد نظارات رئیس شورای اسلامی شهر در گفتگو با خبرنگار ما در ابتدا ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) از احداث و بهره برداری پارکینگ بزرگ شهر جهت جمع آوری ماشین های سنگین در سطح شهر خبر داد و گفت:با توجه به وجود بندر صادراتی و پایانه های حمل و نقل در این منطقه،تردد ماشین های سنگین در سال های اخیر در سطح شهر رو به افزایش بوده و موجب نارضایتی شهروندان شده بود، به گونه ای که تعداد این ماشین های سنگین بیش از سایر شهرهاست.بنابراین شهرداری و شورای شهر با هدف تامین آسایش و رفاه مردم  به احداث پارکینگ بزرگ مخصوص این قبیل ماشین ها اقدام کرده و در حال حاظر آماده خدمت رسانی به صاحبان آن ها می باشد.

وی افزود:پس از احداث این مکان با همکاری پلیس راهوار ۹۰ درصد ماشین های سنگین در سطح شهر جمع آوری و به پارکینگ منتقل شدند که اکنون با تغییر مسیرشان از تردد آن ها به سطح شهر جلوگیری می شود.

ریاست شورای اسلامی شهر در ادامه با بیان اینکه تامین آسایش و رفاه شهروندان از مهم ترین اهداف شهرداری و شورای شهر ماهشهر می باشد،اظهار کرد:تردد بیش از اندازه تعداد زیادی از ماشین های سنگین در سطح شهر علاوه بر اینکه موجب نارضایتی و سلب آرامش و آسایش مردم می گردد،خسارت های قابل توجهی نیز به زیر ساخت های مهم شهر وارد میکرد و هزینه های اداره شهر را به چندین برابر افزایش میداد که با احداث این پارکینگ در کنار تامین آرامش مردم از هدر رفتن سرمایه های شهر جلوگیری می شود.

وی در پایان به تشریح جزئیات این پروژه پرداخت و تصریح کرد:پروژه احداث پارکینگ مخصوص ماشین های سنگین با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در طول یک سال با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال و به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در منطقه فاز۷ ماهشهر جنب مسکن مهر انجام شد و در اختیار صاحبان ماشین های سنگین قرار گرفت.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند ریاست محترم شورا پارکینگ درست کردند دستشون درد نکنه اما شما از شرایط پارکینگ داری مطلع هستین؟ اگر در پارکینگ بر اثر یه اتفاق ، اتش سوزی رخ بدهد چه کسی جوابگو هست ؟ اگر کامیون کسی اسیب ببیند چه کسی مسئولیت متقبل می شود ؟ اگر سرقتی رخ بدهد چه کسی مسئول هست ؟ وقت بگذارید و پشت قبض پارکینگ هم مطالعه بفرمائید که هیچ مسئولیتی را هیچ کس متقبل نمی شود . پس مردم دیوانه هستن کامیون شان که تمام سرمایه زندگی شان هست را در محلی که هیچ مسئولیتی را در قبال تمام دارایی تان قبول نمیکند نگهداری کنند و هزینه هم بپردازند . !!!
  • کامیون دار پارکینگی که هیج مسیولیتی قبول نمیکند . مردم را مشخره کردن
  • حسین منزل ما اخر فاز ۴ هست چگونه باید به فاز ۷ رفت و امد کنیم
  • آلبوغبیش در همه شهر های ایران ۴ گوشه شهر پارکینگ هست با استاندارد های لازم اینجا یه پارکینگ گذاشتن منت سر مردم میزارن و بجای اکرام مردم توهسن هم میکنند
  • FH12 پارکینگی که نه سرویسکاری دارد نه چیزی بیایان هست تا پارکینگ