رییس شورا: عده ای برای تیمداری شهرداری بندرماهشهر، دایه بهتر از مادر شده اند/ شهرداری ۲۵ میلیارد بدهی دارد، منطقی نیست ۲ میلیارد صرف تیم داری کنیم

خورنا – مهندس مجاهد نظارات درگفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: روز گذشته لایحه ارسالی از سوی شهرداری درخصوص ادامه تیم داری شهرداری در لیگ دسته دو فوتبال رای نیاورد واکثریت اعضای محترم شورا بدلیل مشکلات مالی در زمان کنونی ادامه تیم داری را به صلاح ندانستند ولی متاسفانه از دیروز تاکنون عده ای که دایه مهربان تر از مادر شده اند در گروهای اجتماعی به جوسازی دراین رابطه روی آورده اند .

رییس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه نفس فوتبال خوب است واز نظر اجتماعی می تواند شادی ونشاط را در بین جوانان ودوستداران فوتبال ایجاد نماید افزود : درشرایطی که شهرداری بیش از ۲۵ میلیارد نومان بدهی دارد ودرپرداخت حقوق کارکنان و تسهیلات رفاهی آنان با مشکلات فراوانی روبروست آیا پرداخت هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان بابت تیم داری به صلاح شهراست ؟

وی بااشاره به اینکه تیم داری شهرداری درسالهای گذشته وصرف هزینه های میلیاردی چه سودی برای شهر داشته است ادامه داد ، بنده وهمکارانم که به این لایحه رای ندادیم با ورزش مخالف نیستم ولی حقیقت این است که شهرداری بجای تیم داری وصرف هزینه های فراوان بهتراست به زیر ساخت های ورزشی شهرکمک کند کاری که تاکنون انجام داده است .
مهندس نظارات از ساخت بیش از ۲۵ مجموعه زمین چمن مصنوعی ، خرید ونصب دهها ست های ورزشی درنقاط مختلف شهر احداث مجموعه ورزشی شهیداحمدپور شهرداری ، احداث مجموعه ورزشی فرهنگی شهید غلامرضا موحد ، احداث سالن ورزشی شهرک طالقانی ، احداث سالن ورزشی شهرک شهید رجایی وکمک مالی و غیرمالی به تیم های ورزشی محلات ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سه سال گذشته خبرداد وافزود : شهرداری تاکنون با این هزینه گزافی که بابت تیم فوتبال پرداخته می توانست هزینه ها را مصروف به آنچه تاکنون در تقویت ورزش شهر انجام داده، می کرد .
رییس شورای اسلامی مجددا با تاکید براینکه ما مخالف ورزش نبوده ونیستیم افزود : ما معتقدیم اگر قرار است هرینه ای صورت گیرد ،می شود با برنامه ریزی صحیح همین هزینه در کارهای عمرانی وخدماتی وبخشی از آن در کمک به ورزش محلات برای جوانان عاشق وعلاقمندبه فوتبال درنقاط محروم شهر هزینه شود.
نظارات اظهارداشت ، تعداد کثیری از جوانان بااستعداد و عاشق فوتبال در شهرک آیت الله طالقانی اوقات فراغت خود را بدلیل نداشتن زیرساخت های لازم ومناسب از جمله زمین چمن فوتبال در زمینهای خالی اطراف شهرک سپری می کنند وبه فوتبال می پردازند وتاکنون کمک قابل توجه ای دراین رابطه به آنان نشده است ، خیلی از جوانان علاقمند فوتبال درمرکز شهر هنوز در زمینهای خاکی اطراف شهر بازی می کنند که این زمینها هم بعضا بدلیل توسعه شهر از بین می رود. که می شود با کاهش هزینه ها وصرف نظر از پرداختن به یک تیم ونگاه تک قطبی به آن به نوعی به ورزش شهرکها و محلات کمک کرد.
ایشان با انتقاد از افرادی که شهرداری و شورا را بدلیل مخالفت با ادامه تیم داری زیر سوال می برند بیان داشت : خیلی ها در دوسه سال گذشته مرتبا شهرداری وشورا را به عدم تخصیص بودجه در احداث مراکز تفریحی متهم می کردند ، اینک که شهرداری درحال احداث چندین مرکز تفریحی ودر خورتوجه می باشد چرا نمی گویند که شهرداری چگونه واز کجا باید هزینه آین طرح ها را پرداخت نماید واین حقیقتی غیر کتمان است . وی افزودمتاسفانه شهرداری بدلیل مشکلات مالی نتوانسته بخش عمده ای از بدهی خود را به پیمانکاران پروژهای بزرگ شهرداری ازجمله احداث پارک بزرگ شهر، احداث شهربازی ، احداث مجموعه بزرگ تفریحی پرداخت نماید وپیمانکاران هرروزدر دفتر شهردار می نشینند تا فرجی حاصل شود و کارگران خدمات شهری وفضای سبز نیز بدلیل عدم پرداخت حقوقشان از سوی پیمانکاران درب فرمانداری تجمع می نمایند ،خب اگر قرارباشد این هزینه گزاف را خرج تیمی کنیم که سودی برای شهرو شهرداری ندارد آنرا صرف پرداخت بدهی های خود وانجام دهها پروژه مورد نیاز شهر می کند تا بجای اینکه چند نفر از تیم داری شهرداری خوشنود بشوند، رضایتمند وخوشنودی شهروندان وکارگران شریف شهرداری راجلب نماید که رضای خدا درآن است .
نظارات با عدم خردسندی از انتقادات صورت گرفته بیان داشت بنده با انتقاد سازنده مخالف نیستم ولی باکسانیکه می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند مخالفم وقضاوت این تصمیم شورا را به همشهریان عزیز می سپارم .
وی به این نکته نیز اشاره کرد که سال گذشته ، هم شهردار محترم وهم تعدادی از اعضای محترم شورا بدلیل مشکلات مالی با ادامه تیم داری توسط شهرداری مخالف بودند لکن با اصرار برخی از مسئولین وهواداران محترم مشروط بر نتیجه گرفتن این تیم با ادامه کار تبم موافقت شد ولی مناسفانه تیم درهمان لیگ دسته دو ماند.
رییس شورای اسلامی شهر درپایان گفت ،نگاه شهرداری وشورا منبعد به تقویت زیرساخت های ورزشی ، کمک به ورزش محلات وتوسعه ورزشهای همگانی خواهد بود وتمام سعی خود راخواهد کرد تا دراین زمینه از هیچ کوششی دریغ ننماید .وی همچنین ابراز امیدواری کرد در صورتیکه در درآمدهای شهرداری بهبودی حاصل شد در رابطه با ادامه کارتیم شهرداری تصمیم گیری خواهد شد..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *