فرماندار جدید اندیمشک منصوب شد

خورنا – مراسم تودیع و معارفه فرماندار ‌اندیمشک با حضور جمعی از مسئولان برگزار و جهانگیری‌ به عنوان فرماندار جدید شهرستان اندیمشک معرفی شد.

به گزارش خورنا از اندیمشک، حمیدرضا گودرزی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید اندیمشک در سالن شهید مرتضی مطهری این شهرستان اظهار داشت: اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و در ۶مهر و ۴آذر مقاومت و ایستادگی ماندگاری از خود به یاد گذاشته و نام خود را در تاریخ انقلاب جاودان ساخته است.

وی افزود: اندیمشک در چهار آذر ۱۳۶۵ بیش از ۹۰ دقیقه و به صورت مداوم بمباران شد که امیدواریم روند ثبت این روز مهم ملی به نام مقاومت مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس در تقویم کشور پیگیری شود.

فرماندار سابق اندیمشک عنوان کرد: آمار بیکاری در شهرستان بالاست و اندیمشک داری ۱۸ هزار بیکار زندگی می‌کنند که ۱۵ هزار نفر از این افراد را افراد دانشگاهی و تحصیل کرده تشکیل می‌دهند و رفع آن باید جدی گرفته شود چرا که زمینه نا به هنجاری اجتماعی را گسترش می‌دهد.

وی گفت: با راه‌اندازی کارخانه استیل اندیمشک بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد خواهد شد که ۴۰۰ نفر آن مستقیم و ۷۰۰ فرصت شغلی مربوط به این واحد صنعتی غیر مستقیم خواهد بود.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: بیش از ۱۲۵۰۰ نفر در اندیمشک زیرپوشش کمیته امداد امام خیمنی (ره) هستند و ۲۵ هزار حاشیه‌نشین در این شهرستان زندگی می‌کنند که این مقوله لزوم توجه به رفع محرومیت اندیمشک را در شاخص‌های مختلف بیان می‌کند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۴۰۰ طلاق در شهرستان ثبت شده که این میزان آمار قابل توجه بوده و نیازمند اجرا و توجه به شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در این حوزه هستیم.

گودرزی بیان کرد: در حال حاضر فقط ۱۷ درصد از ظرفیت شهرک صنعتی اندیمشک در مسیر تولید انواع محصولات و صنایع فعال است که در صورت توجه و به کار گیری مناسب این ظرفیت می‌توان قدم‌های خوبی برای توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان برداشت.

وی گفت: برخی از طرح‌های عمرانی در اندیمشک به آثار باستانی تبدیل شده‌اند و جدیت لازم برای اجرا و تکمیل آن‌ها وجود ندارد و می‌بینم که ورزشگاه شهید سروندی این شهرستان با قدمت بیش از ۱۵ سال هنوز نیمه تمام است که برای تکمیل آن نیازمند تخصیص اعتبار خواهیم بود.

فرماندار سابق اندیمشک اظهار کرد: در حال حاضر اندیمشک در بخش بهداشت و درمان نیز دارای محرومیت گسترده است اما در برخی شهرها بیمارستان ۱۰۰ تخته خواب افتتاح و فقط از ۳۰ تخته خواب آن استفاده می‌شود و این موضوع بیانگر لزوم توجه و حمایت و حفظ عدالت در توزیع خدمات بهداشتی و درمانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق (گودرزی) و جدید (جهانگیری) شهرستان اندیمشک، تودیع و معارفه شدند.

پیمان جهانگیری بیش از این سابقه معاون مدیرکل سیاسی استان خوزستان، کارشناس سیاسی استانداری، فرمانداری مسجدسلیمان و فرمانداری اهواز را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی بیش از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی استانداری خوزستان منصوب شده بود.

حمیدرضا گودرزی نیز به عنوان سرپرستی اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان منصوب شده است.

انتهای پیام/