افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در بهبهان

خورنا: دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در بهبهان از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: از زمانی که دولت نهم روی کار آمد جنبش و تحرک خاصی در کشور و پروژه‌ها به وجود آمد که سود آن نصیب مردم شریف ایران اسلامی شد.

وی افزود: دولت دهم نیز با قدرت راه دولت پیشین را ادامه داد و بیش از گذشته قشر محروم و نیازمند جامعه را مورد توجه خاص خود قرار داد؛ از همین رو بخش‌های محروم کشور شاهد اجرا و پیشرفت پروژه‌های مختلفی هستند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در بهبهان گفت: هفته دولت فرصت بسیار ارزنده‌ای برای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های مختلف به مردم و آگاه کردن آنان از بخشی از خدمات دولت و نظام است.

وی خاطرنشان کرد: آگاه کردن مردم از خدمات و امور انجام شده دولت، موجب رضایتمندی مردم شده و باعث خواهد شد مردم ضمن حمایت از دولت، از نظام نیز خشنود باشند.

حسینی‌منفرد در ادامه از افتتاح و راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای دولت خدمتگزار در بهبهان خبر داد و تصریح کرد: در این نمایشگاه که در نگارخانه میرزاشوقی بهبهان برپا شده است، عملکرد هفت ساله دستگاه‌های مختلف این شهرستان در قالب عکس، بنر، نمودار و متن به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از امروز به مدت پنج روز با هدف ارائه توانمندی‌های دولت‌های نهم و دهم و خدمات انجام شده به دست آنها در بهبهان به عموم مردم شریف این شهرستان دایر بوده و در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان خواهد بود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در بهبهان خاطرنشان کرد: امیدواریم همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، دولت و دست‌اندرکاران آن در سال آخر نیز مانند سال نخست، فعالیت کرده و خدمات ارزنده بیشتری را به مردم به خصوص قشر محروم کشور ارائه دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *