تهران _توکیو!

خورنا – این دسته از آمار که ژاپن در مقایسه با ایران خیلی کشور پیشرفته ای است رو جدی نگیرید،
برای مثال در مقوله ی کار آمار از این قرار است که ژاپنی ها کار مفیدشان در طول روز نسبت به ایرانی ها چند برابر است ولی اگر از زاویه منتها الیه شرقی به قضیه نگاه کنید میفهمید که ژاپنی ها از اون جایی که کیان خانواده و دوستانشون براشون مهم نیست و تمام٢۴ساعت شبانه روز کار خاصی ندارند سعی میکنند با کار کردن الکی خودشون رو سرگرم کنند،ولی هموطنان ما از اونجایی که جامعه و خانواده براشون مهمه، باید درباره ی هرمطلبی در صفحه های دیکاپریو ،مسی،اکبر آقا قصاب،علی آقا کریمی،آقا مهدوی کیا و.. نظر بدهند و چون نظرشون بر پایه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و ورزشی کشور تاثیر بسزایی داره، وظیفه خطیر خودشون رو به عنوان”کامنت گذار برتر”انجام میدهند و دیگه وقتی نمیمونه برای کار جز یک ساعت که اونم موقع ناهار هست،حالا جدی خودتون حاضرید این هموطنان این یک ساعت ناهار نخورند و دچار ضعف و سوءتغذیه بشن؟ خدا خوشش نمیاد اینجور سختگیری میکنید.
در باب فرهنگ هم هروقت تیم های ورزشی ژاپن در ورزشگاه های ایران بازی دارند تماشاگران ژاپنی آخرِ هربازی عمل وقیحانه آشغال جمع کردن رو انجام میدهند و به عواقب آن فکر نمیکنند اما از آن جایی که ما ایرانی ها به حلال و حروم اعتقاد داریم و نمیخواهیم رفتگران زحمتکش پول حرام بگیرند پس تمامی آشغال های خودرا در سراسر ورزشگاه پخش میکنیم تا رفتگران با تلاش و کوشش به جمع آوری آنها مشغول شوند و نون بازوی خود را بخورند.خودتون دوس دارید رفتگران زحمتکش پول حروم سر سفره هاشون ببرند؟معلومه راضی نیستید.
در مسئله ی تولید خودرو هم به همین منوال است و ژاپنی ها با ماشین های خود سفری بی هیجان و بی ذوق و بی خطر را فراهم می آورند و سرنشینان خودرو های ژاپنی بدون هیچ هیجانی و با سلامت کامل به مقصدمیرسند ،ولی خودرو سازان ما از آنجایی که برای مردم اهمیت زیای قائل هستند با تولید ماشین های که در طول راه هر لحظه ممکنه به علت هیجان تولید شده ی زیاد قسمتی از آن آتش بگیرد یا در سرعت٨٠کیلومتر ماشین طوری سر و صدا میکند که تا مقصد ممکنه همه از شدت هیجان و ذوق سکته کنند ،سفری پر هیجان و سرشار از خاطره را برای مردم فراهم میسازند، حالا بنظرتون ما برتر و پیشرفته تر نیستیم؟ عدد۱رو به سامانه۳۰۷۰بفرستید تا پاسخ سوال را همراه باخانه ای درجزایر اوکیناوا در ژاپن در کشوری پیشرفته و فوق العاده تقدیمتان کنیم.!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *