مراسم ویژه بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان شادگان برگزار شد

مراسم  گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امیرالمومنین(ع) شادگان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) با حضوربهروز فرج اللهی فرماندار شادگان ، شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین ادارات و دستگاهها ، شیوخ و سران عشایر ، روحانیون و خطباء و سایر اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان  روز جمعه مورخ ۹۵/۳/۱۴ درمحل  مسجد حضرت امیر (ع) برگزار شد .

بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در حاشیه این مراسم با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) با اشاره به ویژگی ها و شخصیت عرفانی حضرت امام خمینی(ره) گفت: شجاعت، فراست، تواضع و فروتنی و نیز اعتماد به نفس از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) بود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) علمدار ولایت فقیه در عصر حاضر بود بیان کرد: از مهمترین ویژگی های افرادولایت مدار می توان به ارتباط عمیق با خداوند، ایستادگی در برابر دشمنان و شجاعت اشاره کرد.

فرج اللهی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را در راستای تکریم ولایت فقیه و زنده نگهداشتن یاد و نام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و با درایت مقام معظم رهبری همچنان با اقتدار به پیش می رود.

وی عنوان کرد: این مراسم هر سال باشکوه تر از قبل در تمامی نقاط کشور برگزار می شود که آثار مثبت متعدد در عرصه جهانی داشته و وفاداری ملت ایران به نظام، انقلاب، خون شهدا و آرمان های امام راحل را به جهانیان ثابت می کند.

فرج اللهی با اشاره به ابعاد شخصیتی کم نظیر امام خمینی (ره) اظهار داشت:حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است و همه باید در این راستا وارد عمل شوند.