دستگیری سارقانی با پوشش رفتگر در اندیمشک

خورنا -فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از دستگیری دو سارق سابقه دار که با پوشش رفتگر شهرداری اقدام به سرقت می کردند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر کروندی اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی در خصوص حضور رفتگران مشکوک شهرداری در محلات و کوچه ها بدون روپوش مخصوص کارگران شهرداری و با لباس شخصی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی لازم و همچنین رصد دقیق موضوع ماموران پلیس اندیمشک متوجه حضور دو سارق سابقه دار با شگرد جدیدی تحت عنوان رفتگران شهرداری شدند که در کوچه ها و محلات خلوت و کم تردد مراجعه و با رصد تردد اهالی محله در فرصت مناسب اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک تصریح کرد: با هماهنگی قضایی، سارقان سابقه دار توسط ماموران پلیس اندیمشک دستگیر و در تحقیقات فنی و پلیسی به بزه خود اعتراف و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

کروندی خواستار شد: از همه شهروندان درخواست دارم تا در مواجهه با افرادی که تحت هر عنوانی به درب منازل و مغازه ها مراجعه می کنند هوشیار بوده و حتما کارت شناسایی معتبر آنان را رؤیت و از ورود افراد غریبه و ناشناس به داخل محیط خانه و محل کار جلوگیری کنند. همچنین هر گونه فعالیت مشکوک و درخواست های غیر معمول افراد غریبه را بلافاصله به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

مرجع / مـهـر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تراب قلاوند جناب اقای تراب قلاوند از جمله مدیران با سواد و با تجربه و کاردان و دلسوز و حزب الهی است و قلبش برای پیشرفت مردم شهرش از عمق وجود می تپد ...