طرح آبیاری تحت فشار در بخش زیدون افتتاح شد

خورنا: طرح آبیاری تحت فشار در هفته دولت در بخش زیدون با حضور فرماندار بهبهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان، باذلی فرماندار بهبهان در در مراسم افتتاح طرح آبیاری تحت فشار (بارانی) در بخش زیدون اظهار داشت: تمامی کار های دولت بر اساس عدالت و مهرورزی و توجه به ارزش های جمهوری اسلامی است و دولت هم وفادار به وعده ها و قول های خود به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش  شبانه روزی دولت و مجموعه دست اندرکاران دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم بی وقفه است.

فرماندار بهبهان افزود: نظام جمهوری اسلامی هیچ وقت خود را از مردم جدا ندانسته و همیشه وابسته مردم و یاری و کمک مردم بوده است.

وی با توجه به تحولات بزرگ کشاورزی در شهرستان بهبهان افزود:  بیش از ۳۵ درصد از اعتبارات بخش کشاوزری جذب شده است و برای سال ۹۱ جهش خوبی در بخش کشاورزی در شهرستان بهبهان صورت خواهد گرفت

باذلی ادامه داد:امیدواریم در بخش کشاورزی با حذف گازوئیل در چرخه کشاورزی از انرژی مفید و پایدار مثل برق استفاده کنیم.

فرمانداری بهبهان یاآور شد:بیش از۵۰پروژه در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد تومان مصوب شده است

وی با بیان اینکه ۷۶ پروزه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان در حال افتتاح می باشد اظهار داشت: شهرستان بهبهان در بخش کشاورزی مقام سوم را کسب نموده است که امیدواریم با توجه به حمایت های دولت به مقام اول برسیم.

باذلی اضافه کرد: با همه مشکلاتی که در بخش کشاورزی در بهبهان وجود دارد وظیفه ما امدواری مردم است و کشاورزان ما باید تولید کننده ثروت باشند تا بتوانند اشتغال زایی کنند.

فرماندار بهبهان از اجرای افتتاح صندوق توسعه کشاورزی در بهبهان خبر داد و افزود: این صندوق با اعتبار ۶ میلیارد تومانی با حمایت دولتدر شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

وی گفت: شهرستان بهبهان سومین شهری است که در سطح کشور اقدام به راه اندازی این صندوق زده است.

فرماندار بهبهان ادامه داد: امیدواریم با هدف گذاری و حمایت دولت سهام این شرکت را به ۱۰ میلیارد تومان برسانیم

باذلی افزود: ۴۹ درصد از سهام  این صندوق از طریق دولت حمایت خواهد شد که جهت توسعه بخش کشاورزی  و تسهیل کشاورزان این صندوق راه اندازی خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *