فرماندار خرمشهر: تکلیف شورای شهر خرمشهر مشخص می‌شود

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: ظرف چند روز آینده تکلیف شورای اسلامی شهر خرمشهر مشخص و اصلاحات لازم در آن صورت می‌گیرد.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار کرد: شورای اسلامی و شهرداری خرمشهر به دلایلی چون عدم‌تعهد و احساس مسئولیت امروز به وضعیت نابه‌سامانی درآمده و ارتباط مطلوب و مؤثری با هم ندارند.

* شورای شهر وظیفه ذاتی خود را فراموش کرده است

وی افزود: شورای اسلامی این شهر با فراموش کردن وظیفه ذاتی خود و با جایگزین کردن باندبازی و جناح‌بندی در انتخابات هیئت رئیسه به جای خدمت‌رسانی به شهروندان، امروز به حالت تعلل و بلاتکلیفی درآمده و همچنان سردرگم است.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: ما تمام تلاش‌مان بر این است که مشکلات به‌وجود آمده در شورای شهر خرمشهر را جمع و مشکل را حل کنیم زیرا از موضوع پیش آمده تنها و تنها مردم متضرر می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این خصوص با استاندار خوزستان نیز وارد مذاکره شده و به‌زودی تصمیمات مؤثری در این خصوص اخذ و به آنها اعلام می‌شود.

* شورای شهر به ۲ گروه ۳ نفره تقسیم شده است

حسینی با اشاره به اتفاقات اخیر به‌وجود آمده در این شورا گفت: شورای شهر خرمشهر به دو گرو سه نفره تقسیم شده و یک عضو دیگر این مجموعه نیز هر چند روز یک بار به یکی از گروه‌ها متوسل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اختلافات ایجاد شده در شورای شهر خرمشهر سبب متوقف شدن بسیاری از کارهای شهر و شهرداری همچنین عقب ماندگی بیش از پیش منطقه شده است.

* با ناهماهنگی مسئولان تنها مردم متضرر می‌شوند

فرماندار خرمشهر در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر منحل شدن شورای شهر اظهار کرد: در هر دو صورت چه شورای شهر منحل شود و چه به‌کار خود ادامه دهد تبعاتی را به‌دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد ناهماهنگی بین مسئولان همواره مردم متضرر می‌شوند، گفت: ظرف چند روز آینده تکلیف شورای اسلامی شهر خرمشهر مشخص و اصلاحات لازم در آن صورت می‌گیرد.

حسینی همچنین بیان کرد: البته به اعضای شورا اعلام شده که هر زمان به جمع‌بندی نهایی رسیدند به ما اطلاع دهند زیرا فرمانداری در خصوص رفع مشکل پیش آمده همه تلاش خود را می‌کند.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌های مختلف شهرستان و عمران و آبادانی خرمشهر با کمک و تعامل بیش از پیش مسئولان اجرایی منطقه است.