راهی که «علیرضا زمانی راد» پیمود؛

از سودای نمایندگی مجلس تا انتصاب بعنوان مسئول دفتر نماینده

خورنا – شاید بتوان جمله معروف «عجیب اما واقعی» را به انتصاب “علیرضا زمانی راد” کاندیدای اصولگرای مجلس دهم از حوزه انتخابیه دزفول بعنوان مسئول دفتری نماینده فعلی الصاق کرد.
انتصابی که از شب گذشته تاکنون به تعداد مکرر در فضای مجازی شهرستان انتشار یافته و تاکنون تکذیبیه ای دراین راستا از سوی زمانی راد و دفتر نماینده منتشر نشده که همین امر صحت این انتصاب را تا حد زیادی محسوس و قطعی کرده است.
تجربه نشان داده که تغییر مواضع برخی رجال سیاسی در این شهرستان چیز چندان عجیبی نیست اما “علیرضا زمانی راد” ی که در هیاهوی حاشیه های پیرامونش چه در زمان آغاز ثبت نام ها، چه ماجراهای رد و تایید صلاحیتش و چه حتی مسجدگردی های روز انتخاباتش آنقدر خود را قاطع و شجاع نشان داد و با اعتماد بنفس از پیروزی، برنامه ها و چشم اندازهایش می گفت که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد روزی بخواهد آن همه تفکر بلند بالا را به مسئول دفتر شدن نماینده پیروز معاوضه کرده و به این جایگاه نچندان مهم بسنده کند.
اینکه آیا در پشت پرده این انتصاب مسائل و منافعی برای هر دو طرف نهفته است موضوع مد نظر ما نیست اما نمی توان این را کتمان کرد که احتمالا پای منافعی درمیان است که اینچنین سودای نمایندگی را ازسر زمانی راد پرانده بگونه ای که به رئیس دفتر شدن رقیب سابق که در دوران انتخابات و پیش از آن مورد نقد وی بود، بسنده کرده است.
البته اوج این نقد و رودرویی زمانی راد با پاپی زاده به جنجال انتصاب معاون فرماندار پیشین باز می گردد که زمانی راد در آن مقطع عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر دزفول بود و در صف نخست مخالفان این انتصاب که گمان می رفت با اعمال نفوذ از سوی پاپی زاده انجام شده است قرار داشت.
از این موضوع که بگذریم بحث دیگری که جای تامل دارد مسئله برخی افرادی است که این روزها پیرامون نماینده جوان فعلی شهرستان گردهم آمده اند. افرادی که با اضافه شدن زمانی راد می توان گفت از اقشار مختلف از هنرمند گرفته تا سیاسیون و مدعیان رسانه در اطرافش هستند اما کافیست اندک تاملی به سوابق هریک ازاین افراد به ظاهر فعال کرد.
تاملی درخصوص سوابق گذشته، میزان محبوبیت و جایگاه این افراد در بین مردم، همگان را به این نتیجه میرساند که تقریبا اکثر این افراد در حوزه های کاری و حتی بعضا مواضع سیاسی خود اهل “پریدن از این شاخه به آن شاخه” هستند و از اقبال عمومی خوبی برخوردار نبوده و کارنامه چندانی از خود بجای نگذاشته اند موضوعی که قطعا به محبوبیت و جایگاه نماینده جوان و پر انرژی دزفول در میان خواص و عوام نیز تاثیر می گذارد.
شایسته است نماینده محترم دزفول در مجلس شورای اسلامی جهت گزینش اطرافیان خود اندکی بیشتر تحقیق و تفکر کند چرا که تمام مسائل و اتفاقاتی که قراراست در دفتر وی رخ دهد به تمام مردم این شهر مربوط می شود و چه بسا تصمیم های نادرست باعث ایجاد شکاف و ضربه های بعضا غیرقابل برگشتی شود.
به هر شکل برای علیرضا زمانی راد آرزوی موفقیت داریم، امید آنکه در مسند جدید کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد و برخلاف بسیاری منافع فردی را جایگزین مصالح شهری نکند.