فرماندار بهبهان از اختصاص اعتبار به طرح اصلاح شبکه آبرسانی آغاجاری خبر داد

خورنا: فرماندار بهبهان از اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به اصلاح شبکه آبرسانی این شهرستان خبر داد.

فرهاد باذلی محبوب امروز در حاشیه افتتاح دبیرستان کار دانش حضرت فاطمه (س) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آغاجاری اظهار کرد: هفته دولت سرآغاز انعکاس خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این هفته نشان از ارزش‌گذاری شهدایی گرانقدر چون رجایی و باهنر در انقلاب اسلامی است که باید به‌عنوان الگوی کار و خدمت بی‌منت مسئولان قرار گیرد.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: شعار دولت خدمتگزار همواره عدالت محوری، خدمات شبانه‌روزی بی‌منت، پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی همچنین ارج نهادن به مردم است.

وی با بیان اینکه به‌مناسبت این هفته پروژه‌های متعددی در شهرستان بهبهان و آغاجاری آماده افتتاح است، گفت: در این هفته ۷۶ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۳۰ میلیارد ریال در این دو شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

باذلی محبوب بیان کرد: : بهره‌برداری از ۵۷ کیلومتر خط لوله گاز اصلی و فرعی، اجرای طرح هادی روستایی، توسعه بخش کشاورزی و تحویل واحدهای پروژه مسکن مهر از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در این منطقه است.

وی با بیان اینکه شبکه آبرسانی آغاجاری فرسود بوده و همین امر مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است، افزود: ۴۰۰ میلیون تومان به‌منظور اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی به شهرستان آغاجاری اختصاص داده شده است.

فرماندار بهبهان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات پیش‌روی شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری همچنین روستاهای این مناطق باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *