احداث پارک ۲۰ هکتاری در کنار رودخانه اروند

خورنا: شهردار آبادان گفت: با پیگیری‌ها فرمانداری آبادان برای نخستین‌بار مجوز احداث پارکی با وسعت ۲۰ هکتار در کنار رودخانه اروند به شهرستان آبادان داده شده است.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: با پیگیری‌ها و همکاری مستقیم فرمانداری آبادان برای نخستین‌بار مجوز احداث پارک در کنار رودخانه اروند به شهرستان آبادان داده شده است.

وی افزود: این پارک ۲۰ هکتار وسعت دارد و آخرین مراحل نقش‌ برداری توپوگرافی آن با همت کارشناسان و مهندسان آبادانی انجام شده است.

شهردار آبادان افزود: برگزاری شش جلسه با مسئولان استانی و شهری خوزستان، برداشته شدن دژ در محل پارک و کسب مجوز احداث پارک ساحلی مذکور از اقدامات اخیر بوده است.

شیرازی با اشاره به دسترسی شهروندان به ساحل و رودخانه اروند گفت: با احداث این پارک ساحلی شهروندان آبادانی و مهمانانی که برای بازدید به منطقه می‌آیند به راحتی از زیبایی‌های ساحل و رودخانه اروند استفاده کنند.

وی اضافه کرد: نظارت کامل و فنی بر اجرای این پروژه وجود دارد و این طرح در راستای پیگیری‌های فرمانداری آبادان برای عمران و آبادی مرزی صورت گرفته است.

* دفتر جذب سرمایه‌گذاری در شهرداری آبادان آغاز به‌کار می‌کند

شهردار با اشاره به دفتر جذب سرمایه‌گذاری گفت: با توجه به ورود ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار مهمان به شهرستان آبادان در سال گذشته، تأسیس و ایجاد اتاق فکر و برنامه‌ریزی در حوزه اشتغال و درآمدزایی بیشتر، در منطقه احساس می‌شود.

وی افزود: دفتر جذب سرمایه‌گذاری با حمایت‌های مستقیم فرمانداری آبادان با کسب مجوز کار در شهرداری آبادان و نظارت بر سیستم اجرایی آن به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

شیرازی ادامه داد :این دفتر با جذب سرمایه‌های افراد حقیقی و حقوقی گامی اساسی را در راه اشتغال و درآمدزایی برای عمران و رفاه بیشتر شهروندان آبادانی برمی‌دارد.

این مقام مسئول در پایان گفت: جانمایی دفتر در خیابان پرویزی آبادان انتخاب شده و در حال حاضر اقدامات اولیه انجام و در آینده نزدیک کار خود را آغاز می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *