برگزاری دومین همایش شعر حماسه پایداری در بهبهان

خورنا : سیدعبدالله حسینی‌منفرد اظهار داشت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد.
وی ادامه داد: این موضوع باعث شد توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب تبدیل شود.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان افزود: رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنیرا ناکام کرد.
وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.
حسینی‌منفرد تصریح کرد: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاست و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.
وی در ادامه گفت: امروزه بر همه اقشار جامعه واجب است در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تلاش کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد بهبهان نیز همچون سال‌های گذشته در آستانه هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی می‌کند.
وی افزود: در همین راستا فراخوان دومین همایش شعر دفاع مقدس با موضوع حماسه پایداری هفته گذشته در سطح شهرستان بهبهان منتشر شد.
حسینی‌منفرد بیان کرد: دبیرخانه این همایش نیز با تکمیل کادر مورد نظر آغاز به‌کار کرده که امیدواریم بتوانیم این همایش را به نحو احسن برگزار کنیم.
وی افزود: این همایش در چهار بخش دفاع مقدس، بیداری اسلامی، آیینی و آزاد برگزار خواهد شد که استقبال مطلوبی نیز صورت گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ادامه داد: این همایش به همت انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در مهرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: تاکنون هنرمندان و شاعران بهبهانی استقبال مطلوبی از این همایش داشته‌اند و آثار متعددی را نیز به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.
حسینی‌منفرد در ادامه ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با محوریت جوانان و نوآوری برگزار شود.