امید مردم خوزستان به لیست امید

خورنا – رضا معتمد: در حالی به برگزاری مرحله دوم انتخابات نزدیک می شویم که علیرغم تمام محدودیت ها و رد صلاحیت های گسترده توسط شورای محترم نگهبان ، کفه ترازو در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنان به نفع لیست امید سنگینی می کند . در طول هشت سال حکمرانی دولت پاکدستان و بویژه نمایندگان محترم مجلس نهم آنقدر بر مردم خوزستان سخت گذشت که انگیزه مردم برای جلوگیری از ورود تندروها به مجلس بیش از پیش شده است . افزایش بیکاری در استان ، مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا ، انتقال سرشاخه های آب کارون ، اختلاس های میلیاردی و…. از جمله اتفاقات و پدیده هایی است که در سالهای اخیر در این استان رخ داده و نمایندگان ما فقط نظاره گر این اتفاقات بودند . البته از انصاف نگذریم نمایندگان محترم چندین بار با استفاده از ماسک ، آن هم در مجلس سعی کردند تا جلوی ورود گردو غبار را بگیرند و چند مرتبه هم برای نظارت بر آب انتقالی به اصفهان ، به محل مورد نظر مراجعه کردند تا قاطعانه حق آبه و سهم استان خوزستان را از استان اصفهان بگیرند و با عدالت سرمایه این استان راتقسیم کردند که این جای تحسین دارد .
رویهمرفته کارنامه درخشان نمایندگان خوزستان در مجلس نهم شرایطی بوجود آورد که اقشار مختلف جامعه با قومیت های مختلف دچار آسیب های جبران ناپذیری شدند و به همین منظور امروز مردم با اتحاد و یکپارچگی در حوزه های تبلیغاتی و همایش ها با دعوت از بزرگان اصلاحات گرد هم آمده اند تا دست به دست هم ، تلاش برای ترویج تفکرات پوپولیستی و احمدی نژادیسم را خنثی کرده تا فرصتی برای مرمت سازی زخم های کهنه مهیا گردد .
جناح پایداری که خطر را بخوبی احساس کرده چاره ای جز این نداشته که مجددا سراغ قبیله های خود بروند و با استفاده از قومیت گرایی و وعده هایی به ارزش یارانه ، نظر افراد را به خود جلب کنند . وعده هایی که اگر هم عملیاتی شود در عوض آن خسارات بسیار سنگینی به تک تک افراد و مردم مظلوم این استان تحمیل می شود و سوابق آنها بخوبی این ادعا را اثبات می کند .
با یکدلی و امیدی که بین مردم بوجود آمده است باید درِ اردوگاه تندروی را بست ، تا با آرامش و آسایش مجدد بدور از هرگونه اختلافات قومی در کنار یکدیگر نشست .
رضا معتمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • jamaal جالبه خورنا تمام فکر و ذهنش اصلاحاته و بیزار از افراطی گرییه ولی علناً داره از آقاجری نماینده افراطی ماهشهر حمایت میکنه ،،، وقتی رسانه های ما پای اعتقادات و گرایشات خودشون نمی ایستند و اگر پای منافع شخصی وسط بیاد براحتی از این اعتقادات بر میگردند چه انتظاری میشه از مردم عادی میشه داشت؟؟؟ جالتر اینکه خورنای به ظاهر اصلاح طلب و در باطن منفعت طلب از نماینده اصولگرایی حمایت کرده که اون نماینده هم اعتقاداتش را براحتی زیر پا میزاره و دو روز قبل خبر اعلام حمایت دژمان کاندیدای دور اول که علی الظاهر اصلاح طلب بود همه را شوکه کرد ،،، کلام آخر ، در خوزستان گرایشاته حزبی همه کشکه و پای منفعت بیاد وسط هر چرخش حزبی از هر کسی محتمله