درهای حسینه ابوالفضل بهبهان را قفل زدند/ مرعشی در خیابان: ضرغامی بهترین انتخاب است/ تصاویر

خورنا- درب های حسینه ابوالفضل ع بهبهان را قفل زدند ،مرعشی در خیابان: ضرغامی بهترین انتخاب است

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان در ادامه سلسله همایش های لیست امید در بهبهان برابر اعلام قبلی قرار بر برپایی همایش« ریشه در افتاب داریم» با سخنرانی مرعشی بود که در اقدامی نادر، عجیب و البته از سر استیصال در های حسینه ی محل همایش با وجود انبوه جمعیت و گرمی هوا قفل زده شد و ب ناچار این همایش در گرمای شدید و در خیابان مجاور حسینه ی ابوالفضل ع با سخنرانی مرعشی برگزار شد
شایان ذکر است علیرغم فشار ها و کارشکنی های صورت گرفته با حمایت فرماندار محترم ،سخنرانی مرعشی در فضای روبروی حسینیه ابولفضل و با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم برگذار گردید.
مردم با سر دادن شعار بهبهان یک کلام ضرغامی والسلام ، حمایت قاطع خود را از استاد ضرغامی اعلام داشتند.
در این مراسم آقای مرعشی به دلیل حضور گسترده مردم بهبهان و گرم بودن هوا و نیز اقدام ناشایست کسانی که بر در حسینیه ای که متعلق به همه ی مردم بهبهان است، قفل زدن در سخنان کوتاهی اظهار داشتند انتخاب خوبی کردید(انتخاب آقای ضرغامی).بنده حرفای زیادی داشتم و دارم خدمتتان که ان شا الله پس از پیروزی اقای ضرغامی و در جشن پیروزی ایشان دوباره در بهبهان حاضر خواهم شد و برایتان سخن خواهم گفت.
لازم ب ذکر است در این مراسم آقای محمدرضا شجاعی دبیر اول حزب کارگزاران ساندگی خوزستان و نیز آقای دکتر غلام شریعتی نیز آقای مرعشی را همراهی نمودند.
آقای محمدرضا شجاعی نیز با گلایه از اقدام ناشایست بستن در های حسینیه بر روی مهمانان و مردم بهبهان گفتند یادمان نرفته است که در سال ۹۲ نیز همین کار را در اهواز با دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب کشور در جریان تبلیغات ریاست جمهوری انجام دادند و مردم نیز در خرداد ۹۲ پاسخ کوبنده ای به این رفتار های ناشایست دادند و امروز نیز با ضرغامی،کاندید منتخب لیست امید در شهر خود همان رفتار ناشایست را انجام دادند.
ایشان در ادامه افزودند شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان محکم و تمام قد از آقای ضرغامی حمایت خواهد نمود و برای دوستان اصلاح طلب در صورت عدم همراهی آقای ضرغامی هیچ عذری پذیرفته نخواهد بود.
در پایان مردم با شعار های مختلف حمایت خود را از کاندید لیست امید اعلام داشتند.
در پایان لازم ب ذکر است محمود ضرغامی کاندیدای لیست امید ب رغم تخریب ها و کارشکنی های گسترده ب علت قرار گرفتن در لیست امید و همچنین سابقه و پیشینه ایشان و اذعان عموم مردم بهبهان ب کارایی ایشان،بخت نخست راهیابی ب بهارستان می باشند.

IMG-20160425-WA0003

۴۲۱۲۰۶۸۲۲_۱۴۸۵۰۲

۴۲۱۲۰۲۶۹۱_۱۴۸۸۸۷