منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم شورای اسلامی:

انتخابات هفتم اسفندماه اقتدار ملی ایران را تقویت کرد/ توجه به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی محور فعالیت مجلس دهم

خورنا – فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی در هفتم اسفند ماه گذشته تجدید بیعت مردم ایران اسلامی با راه و منطق امام راحل و خط مشی مقام معظم رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس در هر عرصه و منطقی است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به رهبر خود و ارزش‌های اسلامی و انقلابی کشور لبیک گفتند تا منش ولایی خود را در پای صندوق رأی به جهانیان اثبات کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را تقویت و دشمنان انقلاب و اسلام را در اجرای برنامه‌ها و اهداف خود در محور و مسیر مقابله با گفتمان و پیام انقلاب نا امید کرد.

وی گفت: کاندیدای مجلس قبل از تأکید و حرکت در مسیر حزب گرایی و ایجاد فضای انحصاری تبلیغات خود در عرصه رقابت های انتخابات با ملاک عمل قرار دادن قانون و توجه نیازهای کشور در عرصه اشتغال و تولید و فرهنگ مطابق با اولویت‌های جامعه و خط مشی مقام معظم رهبری علاوه بر افزایش شانس رقابتی خود در جهت عمران و توسعه و پیشرفت کشور قدم بردارند.

حسنوند بیان کرد: مجلس به‌عنوان نهاد قانون‌گذار و بازوی نظارتی کشور دارایی جایگاهی ممتاز در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی ایران اسلامی مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری و محورهای قانونی و ارزشی و اسلامی است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس دهم بیش از هر چیز به مصالح و منافع عمومی مطابق با خط مشی رهبری و الگوی ولایت پذیری توجه و تاکید خواهد داشت و منطق با این حضور پر شور مردم به رشد و توسعه کشور در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف خواهد پرداخت.

وی افزود: جایگاه مجلس در بعد نظارتی و جلوگیری از تخطی از قوانین و مقررات حاکم بر جامعه از بخش‌ها و وظایف مهم مجلس شورای اسلامی است که کاندیدای حضور در انتخابات لازم بوده توجه و دقت نظر مناسب را داشته باشند.

حسنوند گفت: هم چنین داوطلبین انتخابات در مرحله دوم رقابت‌ها و منتخبین راه یافته به مجلس در مرحله اول انتخابات در معرفی و ارائه طرح و برنامه‌های خود به شاخص‌های اقتصاد مقاومت توجه و دقت نظر داشته باشند و اقتصاد مقاومتی و جنبه‌های عملیاتی آن را به عنوان یک محور و مسیر مهم اجتماعی طرح و بیان کنند.

انتهای پیام/