مافیای فوتبال آبادان، دلیل استعفای من بود

خورنا : غلامعلی ناصری اظهار داشت: دست‌های مافیایی موجود در فوتبال آبادان را به عنوان دلیل اصلی و مهم برکناری خود از سمت ریاست هیئت فوتبال این شهرستان اعلام می‌کنم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی در همین خصوص اضافه کرد: مافیای قدرت در فوتبال آبادان در یک قدرت اقتصادی مهم لانه کرده و فرصت و توان نفس کشیدن را از فوتبال این منطقه گرفته است.
رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان در ادامه با اشاره به انتخاب رئیس بعدی این هیئت افزود: در صورتی که این روند ادامه یابد و در انتصاب بعدی رئیس هیئت فوتبال آبادان باز هم دست این مافیا آشکار باشد سکوت نکرده و جزییات حقایق موجود را برای اهالی زخم خورده فوتبال منطقه آشکار می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی‌های اصلی این گروه مافیایی در فوتبال آبادان، ترس و نگرانی آنها از تعهد، مدیریت مستقل و توانمند است.
ناصری همچنین تصریح کرد: تنگ شدن عرصه بر این گروه که عقب ماندگی فوتبال آبادان سوغات فشارهای آنها در طول دو دهه گذشته بوده دلیل اصلی این مخالفت‌هاست.
وی اضافه کرد: این قدرت مافیایی باید بداند که که فوتبال‌دوستان واقعی منطقه شناخت کافی نسبت به ایشان پیدا کرده و مطمئناً راه مبارزه با ایشان برگشت ناپذیر و غیرممکن است.
غلامعلی ناصری؛ رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان، هفته گذشته بعد از دو سال فعالیت در این سمت، استعفا داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *