انسجام بین اصلاح طلبان خوزستان قابل قبول است/ رای سیاسی مردم، تحولات مثبت در خوزستان را سرعت می بخشد/ تصاویر

خورنا – فعالین سیاسی و مدیران اجرایی اصلاح طلب خوزستان در ادامه ی فعالیت های خود و در آغازین روزهای سال ۱۳۹۵ به گرد هم جمع شدند و در خصوص مسائل سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی استان خوزستان به مشورت نشستند و چشم انداز پیش روی استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

به گزارش خورنا به نقل از شوشان، در این نشست که در دفتر بنیاد خوزستان شناسی برگزار شد ،دکتر بخشنده معاون و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و دکتر احمد میدری معاون تعاون وزارت کار و امور اجتماعی گزارشی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در دولت دکتر روحانی و چشم اندازی از وضعیت کشور در سال ٩۵ ارائه کردند.

همچنین سه کاندیدای ائتلاف اصلاح طلبان همایون یوسفی ، مهندس جواد کاظم نسب و دکتر علی ساری نیز در این هم اندیشی حضور داشتند و دیدگاه های خود را در خصوص ضرورت ایجاد اشتغال در استان و گسترش فعالیتهای تولیدی در خوزستان مطرح کردند.۲۸۵۴۵_۲۳۷

در عین حال دکتر روزبه کردونی مدیرکل آسیب های اجتماعی وزارت رفاه، جاسم شدیدزاده و دکتر کیانوش راد نمایندگان اهواز در مجلس ششم، دکتر غلامرضا شریعتی ، ابراهیم عامری ، سید جابر موسوی ، مهندس فضیلت پور ، دکترصفایی مقدم ، محمدرضا شجاعی ، فرید ممبینی ، توفیق ساکی، قاسم عموری و جمعی دیگر از مسولان سیاسی و اجرایی نیز در این نشست حاضر بودند وبه دیدگاه های خود در خصوص مسائل استان خوزستان پرداختند.
جاسم شدید زاده در گفت و گو با شوشان در باره ی نشست هم اندیشی فعالین سیاسی و مدیران اجرایی اصلاح طلبان خوزستان گفت:در این گردهمایی هم اندیشی ، ابتدا گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور در سال ۹۴ ارائه شد ، سپس چشم انداز اقتصادی سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده ی مجلس ششم اظهار کرد: با آمار و ارقامی که دوستان ارائه کردند ، مشخص شد در ۶ ماهه ی اول سال احتمال وقوع تحولی جدید در اقتصاد ملی کم است مگر اینکه قیمت های بین المللی نفت افزایش پیدا کند .ولی در ۶ ماهه ی دوم سال اقدامات صورت گرفته در کشور پس از برجام، نتایج خود را نشان می دهند و شاهد تحولات اقتصادی خوبی در کشور خواهیم بود.
وی این نوع نشست ها را که با حضور کاندیداهای اصلاح طلب برگزار می شود ،مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: با شفاف مطرح شدن چشم انداز سال ۹۵ ، کاندیداها می توانند با تحلیلی درست و واقعی از شرایط امروز و فردای کشور ،وعده های انتخاباتی خود را به صورتی ارائه دهند تا توانایی برآورده کردن آنها را داشته باشند.
شدید زاده با اظهار اینکه کاندیداها باید هماهنگ با شرایط موجود صحبت کنند ، اضافه کرد: برگزاری چنین نشست هایی به ارائه ی تحلیل های منطقی و تصمیم گیری های درست کمک می کند و راه توسعه در استان خوزستان را هموار می کند .
وی با تاکید بر اینکه چنین نشست هایی باید توسعه یافته و به افکار عمومی نیز کشیده شود، اظهارکرد:آروز می کنم مردم خوزستان را در جریان وقایعی که در نشست های هم اندیشی سیاسی اصلاح طلبان اتفاق می افتد ، قرار گیرند تا امیدواری در مردم نسبت به استان و کشور بیشتر شود.
۲۸۵۷۱_۷۶۶
شدید زاده انسجام بین اصلاح طلبان خوزستان را قابل قبول دانست و تصریح کرد: هر چه به دور دوم انتخابات نزدیکتر می شویم این انسجام افزایش پیدا می کند و باید در نظر داشته باشیم با توجه به بافت قومی ،قبیله ای در خوزستان ، چیزی که باید روی آن سرمایه گذاری کنیم دادن” رای سیاسی” از سوی مردم است .
این فعال سیاسی اصلاح طلب بر لزوم دادن رای سیاسی مردم در انتخابات دومین مرحله ی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: با افزایش آگاهی های سیاسی ،باید مردم را فراتر از بحث های قومی به طرف یک جریان سیاسی منظم و هدف دار داخلی تشویق کنیم تا در آینده شاهد تحولات مثبتی در استان خوزستان باشیم .
انتخابات مجلس در دوره ی اول و در برخی شهرهای خوزستان در حالی به دور دوم کشیده شد که در اهواز، بهبهان ، ماهشهر ، آبادان و ایذه نمایندگان اصلاح طلب برای رسیدن به بهارستان با اصول گرایان و افراد مستقل به رقابت خواهند پرداخت و اصلاح طلبان خوزستان در صدد هستند تا در دهم اردیبهشت ماه و با تلاشی مضاعف کاندیداهای مورد حمایت لیست امید را به مجلس بفرستند تا مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته با سیاستهای دولت تدبیر و امید هماهنگ و همراه شود .