کدام مسئولین در نوروز به خوزستان آمدند؟/ عکس

خورنا – خوزستان در ایام نوروز به دلیل یادمان های دفاع مقدس ، همواره مورد توجه مردم و مسئولین بوده و نوروز امسال نیز مسئولین و شخصیت های کشوری به خوزستان آمدند.

به گزارش خورنا به نقل از شوشان، خوزستان در ایام نوروز به دلیل یادمان های دفاع مقدس ، همواره مورد توجه مردم و مسئولین بوده و نوروز امسال نیز مسئولین و شخصیت های کشوری در کنار مردم به خوزستان آمدند.۲۸۴۷۷_۴۷۴
سردار سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی از جمله شخصیت هایی بود که آمدنش به خوزستان درصدر اخبار رسانه ها قرار گرفت. در این سفر سردار قاسم سلیمانی با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به جمع راهیان‌نور پیوست.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز از دیگر مسئولینی بود که به خوزستان آمد. در این سفر فرمانده نیروی هوافضای سپاه پس از تجدید عهد با آرمان های بلند شهدای هشت سال دفاع مقدس، به گفتگو با زایرین و بازدید از امکانات یادمان پرداخت.
محمود احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین کشورمان به خوزستان آمد. حضور احمدی نژاد در خوزستان همواره مورد توجه رسانه ها بوده و در این سفر نیز انتقاداتی در رابطه با محافظین وی در شبکه های مجازی مطرح شد.
حضور نوبخت و سخنرانی ناتمام
سخنگوی دولت شنبه به خوزستان آمد و در کنار حضور در یادمان های دفاع مقدس /، در نشست شورای اداری استان نیز شرکت کرد. از جمله حاشیه های حضور وی در خوزستان ، سخنرانی نیمه تمام او بود. اینگونه که خبرگزاری فارس روایت می کند در میان صحبت‌های نوبخت در محل یادمان شهدای هویزه، عده‌ای شروع به شعار دادن کردند و در نهایت سخنرانی معاون رییس جمهور نیمه‌تمام ماند.
بازدید آیت‌الله مقتدایی از یادمان طلائیه و شهدای هویزه
 آیت‌الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، در دومین روز از سفر به خوزستان، در یادمان طلائیه حاضر شد و قبور شهدای گمنام این یادمان را زیارت کرد. وی پس از بازدید میدانی از منطقه طلائیه وارد حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شد و چنددقیقه‌ای را میان زائرین و خادمان حاضر در یادمان به سخنرانی پرداخت.  حضور در یادمان شهدای هویزه نیز دیگر برنامه آیت‌الله مقتدایی در سفر ۳ روز خود به خوزستان بود که وی در حاشیه این دیدار چند دقیقه را میهمان مسئولان این یادمان بود و در پایان بر لزوم دقت و توجه بیش‌ازپیش رسانه‌ها در امر انعکاس اخبار توجه کرد.
از وزیر کشاورزی تا رییس میراث فرهنگی
در جریان تعطیلات نوروزی امسال تاکنون شخصیت‌های بی‌شماری از جمله وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، و… با حضور در مناطق عملیاتی به جمع راهیان‌نور پیوستند.