۵ یادمان دفاع مقدس اندیمشک پذیرای زائران راهیان نور است

خورنا – حمیدرضا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: تمام بخش‌های شهری برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور آماده‌سازی شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی افزود: با توجه به نقش محوری اندیمشک در درسترسی به شبکه‌های ریلی و جاده‌ای و سهم گسترده اندیمشک در ورود و خروج مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، بخش‌های مختلف شهری برای خدمت‌رسانی به مسافران آماده‌سازی شده‌اند.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: امسال ۵ یادمان دفاع مقدس اندیمشک در بخش‌های مختلف پذیرای مسافران و کاروان‌ها و زائران راهیان نور کربلای ایران هستند.

وی گفت: پنج یادمان و مرکز پادگان دوکوهه، پادگان شهید کلهر، پادگان شهید زین‌الدین، پادگان شهید جعفرزاده و مقبره شهدای گمنام شهرستان اندیمشک در نوروز امسال پذیاری علاقه‌مندان خواهد بود.

گودرزی بیان کرد: واحدهای بازرسی، فوریت‌های پزشکی و امدادی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک و جمعیت هلال احمر شهرستان و ایستگاه‌های نظارتی و انتظامی نیروهای انتظامی و بسیج شهرستان به منظور اطمینان خاطر علاقه‌مندان در این یادمان تا پایان تعطیلات سال نو مستقر هستند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری با تسهیلات ارائه شده به کاروان‌های راهیان نور شاهد رشد چشمگیر بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام/