رئیس پلیس راهور شهرستان اندیمشک:

ترافیک سنگین در محورهای ارتباطی/ کاهش ۱۰۰ درصدی آمار تلفات جاده‌ای اندیمشک

خورنا – به گزارش خورنا از اندیمشک، همزمان با بازگشت میهمان نوروزی ترافیک سنگین در محورهای ارتباطی برون شهری اندیمشک اتفاق افتاده است.

سعید رحیمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون بیش از ۶۰ درصد از میهمانان و مسافران نوروزی وارد شده به خوزستان از طریق مسیرهای ارتباطی اندیمشک بوده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و حضور گسترده میهمانان و مسافران نوروزی در شهرستان تمام اقدامات و خدمات پلیس راهور اندیمشک به شهروندان و میهمانان نوروزی با تمام توان و به بهترین کیفیت پیش بینی و اجرا شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اندیمشک عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته آمار کشته‌های تصادف اندیمشک به نسبت سال گذشته با کاهش ۱۰۰ درصدی مواجه شده است.

به گزارش خورنا، با هدف کنترل ترافیکی و کاهش سوانح جاده‌ای بیش از ۲۰۰ واحد گشت محسوس و نامحسوس تخلفات جاده‌ای در سطح جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود تردد در جاده‌های استان از ابتدای روز آینده با بازگشت میهمانان نوروزی به حالت عادی و آرام برگردد و تردد از جاده‌های خوزستان به روال گذشته صورت بپذیرد.

محورهای ماهشهر – هندیجان (مسیر خروجی به استان بوشهر)، اهواز ـ اندیمشک و ایذه ـ دهدز سنگین است و محور اهواز ـ آبادان بیش‌ترین حجم ترافیک را به خود اختصاص داده‌اند.

پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۲ میلیون مسافر نوروزی از طریق مسیرهای جاده‌ای برون شهری اندیمشک وارد استان خوزستان شوند و از جذابیت‌های فرهنگی و طبیعی این استان بهره مند شوند.

هم چنین شرایط برای اسکان بیش از ۴۰۰ هزار نفر در مدارس شهرهای مختلف استان پیش بینی و مهیا شده است.

در شهرستان اندیمشک بیش از ۳۸۰ کلاس درس و کمپ‌های نوروزی برای اسکان ۵۰ هزار نفر پیش بینی و آماده سازی شده است.

انتهای پیام/