سرپرست فنی و حرفه‌ای امیدیه: کارآموزان زمینه‌های ورود به بازار کار را فراهم کنند

خورنا: سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه گفت: کارآموزان از سرمایه‌های ملی نهایت استفاده را برده و با فراگیری مهارت، زمینه ورود به بازار کار و ایجاد اشتغال خود و دیگران را فراهم کنند.

مصطفی سعیدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در امیدیه اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خرمشهر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش و فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای در منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: این مرکز با برخورداری از مدرسان مجرب و برنامه‌ریزی‌های مؤثر و مطلوب همواره کارآموزان رشته‌های مختلف را حمایت کرده و آنها را روانه بازار کار می‌کند.

سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه تصریح کرد: به‌مناسبت‌های مختلف توسط مسئولان شهری و استانی مقدماتی فراهم می‌شود که بازدیدهای میدانی صورت گرفته و به مشکلات کارآموزان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: در بازدیدهای اخیر مسئولان از این مرکز، فعالیت‌های مراکز دولتی، آموزشگاه‌های آزاد، خدمات‌رسانی آموزشی به زندانیان، جوانان روستایی، طرح آموزش استاد ـ شاگردی و دیگر فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای امیدیه مورد ارزیابی قرار گرفت.

سعیدی‌زاده با تقدیر از عملکرد پرسنل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در خدمات‌رسانی به جوانان تقدیر کرد و افزود: کارآموزان باید تا از این سرمایه ملی نهایت استفاده را برده و با فراگیری مهارت، زمینه ورود به بازار کار و ایجاد اشتغال خود و دیگران را فراهم کنند.