آبادانی ها ۴ میلیون تومان به زلزله زدگان آذربایجان کمک کردند

خورنا: رئیس جمعیت هلال احمر آبادان گفت: وجوه نقد وصول شده از شهروندان آبادانی برای آسیب دیدگان زلزله استان آذربایجان به بیش از ۴.۵ میلیون تومان رسیده است.

قدرت درخشیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان، اظهار کرد: در سه روز گذشته مردم آبادان با مراجعه به پایگاه‌های سیار و ثابت جمعیت هلال احمر منطقه بیش از ۴.۵ میلیون تومان وجه نقد برای آسیب دیدگان زلزله استان آذربایجان جمع‌آوری کرده‌اند.

وی افزود: کمک‌های شهروندان آبادانی شامل اقلام مصرفی از جمله پتو، آب معدنی، کنسرو و پوشاک نیز شده که برابر ۱.۵ میلیون تومان است.

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان ادامه داد: این تعداد کمک‌های غیرنقدی شهروندان آبادانی در پنج روز اخیر جمع‌آوری شده که بیشتر این کالاها شامل پتو و کنسرو است.

وی با اشاره به پایگاه‌های این جمعیت در شهرستان آبادان گفت: جمعیت هلال احمر آبادان با برپا کردن دو پایگاه سیار در مراکز اصلی شهر و یک پایگاه ثابت در ساختمان مرکزی جمعیت همچنان آماده دریافت کالاهای مصرفی شهروندان آبادانی است.

درخشیده افزود: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همشهریان توسط جمعیت همچنان ادامه داشته و چنانچه کالاهای اهدای به یک کامیون رسید برای ارسال به اهواز و سپس به استان آذربایجان آماده می‌شود.

وی در پایان گفت: ما از شهروندان آبادانی می‌خواهیم همچنان به حمایت‌های خود در راه کمک به آسیب دیدگان زلزله استان آذربایجان ادامه داده و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نکنند و حساب ۹۹۹۹۹ سازمان جمعیت هلال احمر هم‌اکنون برای دریافت وجوه نقد همه مردم ایران باز است.