فرماندار رامشیر: لزوم پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در ایام پایانی سال

خورنا – فرماندار رامشیر بر لزوم پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در ایام پایانی سال تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر صبح امروز  سعید فیوضی در آخرین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تقدیر از عملکرد اعضاء در طول سال جاری گفت : با توجه به اینکه در سال آینده قرار است ما طرح شهرستان پاک در زمینه مواد مخدر را در شهرستان انجام دهیم ضروری است که دستگاههای اجرایی برنامه های خلاق ، بدیع و کارشناسی شده خود را به این شورا ارائه نمایند .

فیوضی در این جلسه که با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد گفت :  ما به دنبال یک شهر پاک هستیم و برای اینکه این طرح به خوبی اجرایی شود نیازمند مشارکت تمام شهروندان می باشد لذا ما از خیرین انتظار داریم که همچون سایر کارهای خیر مارا در این امر مهم یاری نمایند.

وی با اشاره به نقش دستگاههای فرهنگی شهرستان در اجرای این طرح اظهار داشت : هریک از دستگاهها باید بخشی از این کار را برعهده بگیرند و با اجرای برنامه های متنوع و جذاب شاهد یک شهرستان پاک در امر مواد مخدر باشیم .

فرماندار رامشیر در ادامه  با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و ورود مسافران نوروزی به شهرستان، بر اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده تا پایان سال تاکید کرد.

فیوضی همچنین با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در خصوص کشت خشخاش در شهرستان  گزارشی ارائه نشده است تاکید کرد : پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هوشیاری کامل و انجام بازرسی های ثابت و سیار در امر مبارزه با مواد مخدر، مناطق آلوده را به خوبی پاکسازی نماید.

در ادامه هر یک از کمیته ها گزارشی از عملکرد خود ارائه نمودند و در پایان مقرر گردید که عملکرد کمیته ها توسط دبیر شورا مورد ارزیابی قرار گیرد واز کمیته ای که به نسبت عملکرد بهتری داشته است تقدیر به عمل آید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *