وزیر دفاع: پاسخ کوبنده می‌دهیم

خورنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه مقامات جنگ‌طلب رژیم غاصب صهیونیستی با اظهارات جنگ‌افروزانه خود در مسیر انهدام و فروپاشی ارتش و ماشین جنگی این رژیم قدم برمی‌دارند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارند و به هر متجاوزی پاسخ کوبنده خواهند داد.

سردار احمد وحیدی در گفتگو با مهر، با اشاره به اظهارات وزیرسابق دفاع داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه اسراییل برای جنگ با ایران آماده می‌شود، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی دچار اختلافات شدید سیاسی در میان خود هستند و اینگونه اظهارات هیچ ارزشی ندارد.

وی به اختلافات میان مسئولان نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی این رژیم را در انزوا فرو برده است و آنها برای مطرح کردن دوباره خود و در راستای عملیات روانی بحث تلاش برای حمله به جمهوری اسلامی را مطرح می کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح با تاکید بر اینکه مقامات جنگ‌طلب رژیم غاصب صهیونیستی با اظهارات جنگ‌افروزانه خود در مسیر انهدام و فروپاشی ارتش و ماشین جنگی این رژیم قدم برمی‌دارند، تاکید کرد: صهیونیستها امروز از سایه خود نیز هراس دارند لذا تلاش می‌کنند با هیاهو و جنگ‌ روانی این فضای ناامید کننده را مهار کنند اما باید بدانند با حرفهای تبلیغاتی مشکلاتشان پایان نخواهد یافت.

سردار وحیدی در در پایان این گفتگو با تاکید بر اینکه واکنش نیروهای مسلح به هرگونه تهدید و یا حمله رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران قاطع خواهد بود و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارند و به هر متجاوزی پاسخ کوبنده خواهند داد.

رضایی: پاسخ کوبنده ایران در صورت حمله اسرائیل این رژیم را ساقط می‌کند

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح آمادگی کاملی برای پاسخ به تهدیدات دارند، گفت: اگر صهیونیستها دیوانگی کنند و به ایران حمله کنند پاسخی کوبنده از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهند کرد که منجر به سقوط آنها خواهد شد.

محسن رضایی در گفتگو با مهر، در واکنش به اظهارت اخیر مقامات رژیم صهیونیستی در مورد حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدیدات اخیر مقامات درمانده رژیم صهیونیسیتی در راستای تحت الشعاع قرار دادن روز قدس و کنفرانس بین المللی جنبش عدم تعهد است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در راستای کم اثر کردن تاثیرات بین المللی برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران تلاش می کند، گفت: تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه روانی دارد و واقعی نیست.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح آمادگی کاملی برای پاسخ به تهدیدات دارند، افزود: اگر صهیونیستها دیوانگی را مرتکب شوند و به ایران حمله کنند پاسخی کوبنده از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهند کرد که منجر به سقوط آنها خواهد شد.

وزیر دفاع داخلی رژیم صهیونیستی که به تازگی از مقام خود برکنار شده، طی سخنانی مدعی شده در صورت حمله این رژیم به تأسیسات هسته ای ایران، جنگ درگرفته میان ایران و رژیم صهیونیستی تنها حدود یک ماه طول خواهد کشید و میزان تلفات آن ۵۰۰ نفر خواهد بود.

همچنین سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن نیز در اظهار نظری عنوان کرده است اسرائیل خواهان حمله به ایران است، حتی اگر این حمله فعالیت هسته ای ایران را متوقف نکند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *