آغاز به کار رسمی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان

خورنا – ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان خوزستان به طور رسمی فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان خوزستان در این دوره از انتخابات با رای اعضای شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان سید جابر موسوی به عنوان رئیس و توفیق ساکی به عنوان نائب رئیس ستاد انتخابات ائتلاف اصلاح طلبان انتخاب شدند.

IMG-20160223-WA0001
همچنین در این دوره از انتخابات خانم مرضیه امیری به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی،تورج فتاحی به عنوان مسئول کمیته تبلیغات، ایرج زارع به عنوان مسئول کمیته شهرستانها،خانم لیلا خوشکام به عنوان مسئول کمیته بانوان،ناصر چوپان به عنوان مسئول کمیته ایثارگران،شهاب نظری به عنوان مسئول کمیته جوانان،خانم سوسن شرحانی به عنوان مسئول کمیته اساتید و دانشگاهیان،مهرداد طافی به عنوان مسئول کمیته دانشجویان ،ایوب بختیاری به عنوان مسئول کمیته هنرمندان،سید ابراهیم موسوی به عنوان دبیر،،رحیم فضیلت پور به عنوان مسئول هماهنگی و محمد رضا شجاعی به عنوان مسئول ستاد اهواز فعالیت میکنند.
این گزارش می افزاید : در این دوره از انتخابات اصلاح طلبان با شعار امید ، آرامش و رونق اقتصادی وارد عرصه رقابت با سایر گروه های سیاسی کشور شدند.
گفتنی است ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان کاندیداهای مورد نظر خود را برای کسب ۱۴ کرسی مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است که در اهواز دکتر همایون یوسفی، دکتر علی ساری و جواد کاظم نسب الباجی مورد حمایت ائتلاف اصلاح طلبان استان هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • انتقاد به شورای اصلاح طلبان خوزستان چرا تبلیغات ۳ نامزد اصلاح طلب اهواز با هم در یک قاب صورت نمیگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انفرادی تبلیغ کردن هم هزینه زیاد دارد هم کارایی کمتری دارد هم آرا را میشکند.
  • کیوان سلام در این آشفته بازار ، که تندروهای کاملآ مجهز و سازمان یافته ، از همۀ ابزارآلات و وسایل برای رسیدن به هدفشان ، در کمال فراخدستی و جسارت سود میبرند و شماری چشمگیر و البته کمی بودار ، اصطلاحآ کاندیداهای مستقل هم ، ساز خود میزنند و مهمانی میدهند و خلاصه به پراکندگی آرا ، فامیل ، آشنایان و همسایه ها و همکاران دور و نزدیک دل بسته اند ، اصلاح طلبان ، هنوز در پایان روز سوم تبلیغات در سردرگمی و شک کثیرالشک گرفتار شده اند ، که بالاخره چه کسی ، کاندید اصلاحات است . سران اصلاحات در تهران هم ، آنچنان سرگرم برچسب زنی های بی انتها و برنامه ریزی شدۀ تندروها خود را گرفتار کرده اند ، که گوشۀ چشمی به شهرستانها نمی اندازند و لیست مورد امید و اعتماد خود را اعلام ننموده و بعنوان گرامیداشت خرد جمعی شورای اصلاحگران استان ، این مآموریت را به ایشان واگذاشته اند ، که بنظر میرسد خیلی از سر شورای استان زیاده و اینان از پیاده سازی این مآموریت ، تاکنون ناتوان بوده اند ! چرا؟ زیرا مثلآ در آبادان هر یک از کاندیداهای مثلآ اصلاح طلب ، بطور فردی و برای خودش تنها ، تبلیغات میکند و ستاد هر یک از آنها ، پر از فامیل خودشان است . حال آنکه ، اصلاح خواهی و بهبود وضعیت بن بست امروز خواست اکثریت بزرگی از مردم مملکت است و هرجا که سطح آگاهی مردمش بیشتر بوده ، گرایش و اقبال به اصلاح طلبان فزونتر و پررنگتر بوده ، بگونه ایکه تشخیص تبلیغاتچی های فامیل از غیرفامیل بسیار دشوار می نماید . بر اساس آمارهای اعلام شدۀ گذشته ، مردم آبادان بعد از تهرانیها، همواره از سطح شناخت و آگاهی شایسته ای از چالشها و بحرانهای داخلی و خارجی برخوردار بوده اند ، تحت هیچ عنوانی شایسته و روا نیست ، که در سرگردانی و بی توجهی از سوی سران اصلاحات نهاده شوند و با بیعملی شورای اصلاحات استان ، هر روز قربانی شایعات هدفمند خلاف اخلاق باندهای تفرقه افکن طرف مقابل قرار گیرند . اگر نمی توانید لیست امید مورد نظر جناب آقای محمد خاتمی را اعلام کنید ، مانند شهرستان ایذه ، یافتن اصلح اصلاحات را بخودشان واگذارید . درنگ جایز نیست ! بجنبید که وقت تنگ است . با سپاس