تشکیل پرونده برای ۵ شایعه ساز دزفولی

خورنا – امیر عیسی زاده روز یکشنبه در گفت و گویی افزود:افراد مذکور در آستانه انتخابات با انتشار شایعه در فضای مجازی بیشترین سوء استفاده از دو حادثه آدم ربایی و قتل اخیر یک جوان در دزفول به قصد متشنج کردن جو روانی و امنیت شهرستان را داشته اند.
وی با بیان اینکه این تخلفات از چشمان تیزبین پلیس فتا دور نمانده و برای پنج نفر تاکنون در این رابطه تشکیل پرونده شده است افزود:با عوامل انتشار شایعه و اخبار کذب و غیر واقعی در فضای مجازی برخورد می شود.
معاون فرماندار دزفول همچنین با تکذیب شایعه ربودن فرزند فرماندار دزفول در فضای مجازی گفت: افراد متخلف همچنان به انتشار شایعه در فضای مجازی ادامه داده و در آخرین مورد شایعه ای مبنی بر ربودن فرزند فرماندار را منتشر کردند.
عیسی زاده افزود:در این رابطه پرونده ای تشکیل شده و در حال تکمیل است تا به همراه پرونده پنج متخلف دیگر به دستگاه قضایی ارسال شوند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه پرونده های مذکور آخرین مراحل اداری را طی می کنند اظهار کرد:اواخر هفته جاری این پرونده ها همراه با چند پرونده دیگر که اخیرا از سوی پلیس فتا تکمیل شده اند تحویل دادگستری دزفول خواهند شد.
وی در خصوص دستگیری فرد مظنون به قتل جوان دزفولی نیز گفت:شواهد و قرائن نشان از ارتکاب قتل توسط مظنون دستگیر شده دارد ضمن اینکه دوربین های مداربسته نیز این موضوع را تایید می کنند.
عیسی زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده آدم ربایی در این شهرستان نیز گفت:دو نفر آدم ربا شناسایی شده اند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع : ایرنا