دو شهید گمنام در دزفول تشییع می‌شوند

خورنا – مسئول ستاد خاکسپاری شهدای گمنام شهر صفی آباد صبح امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی تشییع دو شهید گمنام در صفی آباد دزفول که با حضور نمایندگان ادارات مختلف در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهر صفی آباد دزفول را به واسطه برخورداری از شهدای تروریستی و گمنام فراوان می‌توان به شهر شهید خیز لقب داد.

مرتضی عیسوند شیری افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی به شورای شهر صفی آباد مبنی بر درخواست برای ورود شهدای گمنام توانستیم در اردیبهشت ماه سال جاری این خواسته را به ستاد تفحص کل کشور ارسال کنیم که در راستای پاسخ به همین درخواست سردار باقرزاده در مهر ماه سال جاری به صورت سرزده وارد صفی آباد شد.

وی تصریح کرد: سردار باقرزاده با حضور خود مکانی را برای تشییع شهدای گمنام در صفی آباد تعیین کرد و مقرر شده بود تا در ماه محرم این اتفاق رخ دهد اما با توجه به وقوع حادثه تروریستی صفی آباد در ایام محرم که منجر به شهادت دو تن از عزاداران حسینی این شهر شد، ورود شهدای گمنام را به زمانی بعد از مراسم اربعین این شهدای تروریستی موکول کردیم.

مسئول ستاد خاکسپاری شهدای گمنام شهر صفی آباد دزفول عنوان کرد: بنابراین درخواست کردیم که در روز اول بهمن ماه سال جاری مراسم استقبال از این دو شهید گمنام و روز جمعه نیز مراسم تشییع آن‌ها را در صفی آباد برگزار کنیم که خوشبختانه ستاد تفحص کشور با این درخواست‌ها موافقت کرد.

عیسوند شیری افزود: با همکاری سپاه شهرستان و پایگاه‌های مقاومت شهرستان کار گروه‌هایی را برای انجام آمادگی‌های این مراسم تشکیل داده‌ایم و تمام مقدمات آن‌ها نیز با تدابیر شورا و شهرداری صفی آباد انجام پذیرفته، ضمن اینکه فضای شهر را نیز با نصب پلاکارد و تبلیغات در این زمینه آماده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه این دو شهید گمنام را تحویل می‌گیریم، گفت: مسیر استقبال از این شهدای گمنام در روز پنجشنبه اول بهمن ماه که وفات حضرت معصومه (س) است، از ورودی صفی آباد از سمت دزفول به سمت مسیر بلوار بهشتی صفی آباد و سپس به سمت مسجد سید الشهدای این شهر تعیین شده است.

مسئول ستاد خاکسپاری شهدای گمنام شهر صفی آباد دزفول در ادامه عنوان کرد: با توجه به مشتاق بودن اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان، فرهنگیان و اعضای جلسات قرآنی مقرر شده تا ۵ شنبه شب مراسمی با عنوان شب وداع با شهدای گمنام برای این دو شهید گمنام در صفی آباد برگزار شود.

عیسوند شیری اظهار کرد: روز جمعه دوم بهمن ماه نیز ساعت دو بعد از ظهر این دو شهید گمنام در گلزار شهدای صفی آباد مستقر می‌شوند و سپس با حضور پرشور مردم تا بلوار امام و مسجد صاحب الزمان تشییع و در محلی که سردار باقرزاده تعیین کرده به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: از تمام ادارات تقاضا داریم با توجه به مشکلات مالی که داریم با ما ‌‌نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم مراسمی در خورشان شهدای گمنام و مردم شهید پرور شهرستان برگزار کنیم.