پیام های تبریک و تسلیت فرماندار ویژه دزفول به مناسبت هفته وحدت و درگذشت فرماندار اسبق این شهرستان

خورنا – بسم تعالی

هفته مبارک وحدت، یادگار هوشمندانه و ارزشمند معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، همان فصل‌الخطاب و حجتی است که با انوار درخشان خود، هم دوستان و موافقان را روشنگری و راهنمایی می‌کند و هم چهره کریه دشمنان کینه‌توز و قسم خورده دین مبین اسلام را می‌نمایاند و راه را بر آنان می‌بندد.

وحدت، نقطه عطف همدلی‌ها و همزبانی‌ها میان برادران دینی و یاران پاک و باصفایی است که در عصر اسلام‌ستیزی حاضر، دست در دست یکدیگر تا فتح قله‌های رفیع انسانیت و سعادت بشری و پاک کردن زمین از لوث وجود نامردمان و ددمنشان، دست از یاری هم برنداشته و در این راه شجاعانه تا پای جان ایستادگی می‌نمایند.

فرمانداری ویژه شهرستان دزفول فرارسیدن ولادت با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و پرچمدار ولایت علوی، صادق آل محمد(ع) رابه تمامی مردم شهرستان ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان تبریک و شادباش عرض می کند.

همچنین صبح امروز دریافت خبر درگذشت جانسوز فرماندار اسبق دزفول جناب سید محمد مهدی کاظمینی تمام ما را مصیبت زده کرد که جا دارد این غم بزرگ را به جامعه فرمانداری شهرستان و خانواده محترم این عزیز سفر کرده تسلیت عرض کنیم. برای مرحوم سفر کرده آقای کاظمینی از خداوند متعال علو درجات و برای خانواده محترمش صبر را از خداوند منان خواستار هستیم.

و من الله التوفیق

حبیب الله آصفی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول