انتقاد شدید امام جمعه بهبهان از اداره پست استان خوزستان

خورنا: امام جمعه بهبهان گفت: از اداره پست بهبهان و استان انتظار همکاری بیشتری در مورد همکاری با بخش زیدون جهت انتصاب امام جمعه شهر سردشت داشتیم.

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان، حجت الاسلام ابوعلی امام جمعه بهبهان در جلسه شورای اداری اظهار داشت: خدا را سپاسگذاریم که این لطف را به ما فرمود و توفیق داد تا در این ماه شب های قدر را درک کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین بخش زیدون جهت تلاش ها و همکاری های دستگاه های شهر سردشت جهت انتصاب امام جمعه جدید تشکر کرد و اظهار داشت: کار بسیار مهمی در این بخش رخ داده است.

امام جمعه بهبهان خاطرنشان کرد: از اداره پست بهبهان و استان انتظار همکاری بیشتری در مورد همکاری با بخش زیدون جهت انتصاب امام جمعه شهر سردشت داشتیم که متاسفانه این امر محقق نشد.

حجت الاسلام ابوعلی بیان داشت: اینکه اداره ای به صورت متروکه باشد و قابل استفاده نباشد و در اختیار ادارات دیگر و ارگان های دولتی قرار نگیرد خلاف دستور رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه خود رئیس جمهور دستور داده است که اداراتی که زمین یا ساختمان مازاد دارند در اختیار کار های دیگر قرار گیرد.

امام جمعه بهبهان افزود: فلسفه وجودی ما و شما خدمت به مردم است که شامل خدمت سازمان یافته و خدمت دلسوزانه می شود که انتظار میرود شما مسئولیت خدمت دسلوزانه داشته باشید.

وی تصریح کرد: فرهنگ و دین ما این را قبول ندارد و نمیپذیرد که فقط در چارچوب سیستم اداری خدمت کنیم. باید درد های مردم و جامعه را درک کرد.

امام جمعه بهبهان افزود: علی رغم مشکلات مردم و عموم جامعه از جمله قشر آسیب پذیر پیرامون اشتغال و محرومیت زدایی و بهسازی و امنیت باید خلاءهای موجود را بشناسیم و برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم اصل مهمی است تا رضایت مردم به وجود بیاید و یکی از اهداف جمهوری اسلامی به دست آوردن رضایت مردم است.

امام جمعه بهبهان گفت: صداقت و سلامت اداری و عدالت چیزی های است که مردم از ادارات انتظار دارند.

وی در پایان از خبرنگاران و جامعه مطبوعات و خبرگزاری های شهرستان بهبهان تقدیر و تشکر نمود.