رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش زیدون بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد

خورنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش زیدون اظهار داشت: روز قدس امسال از روزهای ماندگار و تاریخی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بیداری اسلامی و آگاهی مردم و ملت های جهان نسبت به زورگویی های رژیم غاصب صهونیستی روز قدس امسال متفاوت تر از سال های دیگر خواهد بود.

علمدار دره شوری افزود: با توجه به اینکه زورگویی ظالمان فاسد منطقه در خاورمیانه ما شاهد بیداری ملت ها و شعله ور شدن خشم مردم علیه دولت های زورگو هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: روز جهانی قدس روزی است که تمامی ملت های جهان اسلام  در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند.

وی  اظهار داشتند: روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری دارد، امسال صدای بیداری اسلامی از تمامی گوشه جهان به گوش می رسد.

دره شوری خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس  صبح روز جمعه ساعت ۱۱ از درب مسجد امام خمینی (ره) به سمت مصلی نماز جمعه این شهر سردشت زیدون برگزار خواهد شد.

وی گفت: روز قدس یادگار امام شهدا بوده و در این روز همه ایرانیان باید با حضور در صحنه قدرت و وحدت خود را به جهانیان نشان داده و بر دهان استکبار مشتی محکم بزنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش زیدون بیان داشت: روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد بلکه روز قدس یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی است که برای مقابله با مستکبران جهان علی الخصوص امریکا و رژیم صهونیسم است.

وی بابیان اینکه وحدت مهمترین پایه و اساس پیروزی جهان اسلام است افزود: دشمنان اسلام می خواهند با تفرقه و حیله و نیرنگ بین مسلمانان و ملت های مسلمان اختلاف افکنی کنند.

دره شوری ادامه داد : امروز وظیفه هر مسلمانی حمایت از مردم مظلوم در هر نقطه از جهان است و این امر میسر نمی شود فقط با همبستگی و وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان جهان که امید است به فضل الهی در جمعه آخر هفته ماه مبارک رمضان این وحدت به نمایش گذاشته شود.

وی در پایان از همه اقشار مختلف مردم جهت حضور پرشور ودشمن شکن خواستار شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.