۷ طرح شهرک صنعتی شادگان در هفته دولت افتتاح می‌شود

خورنا: سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان گفت: هفت طرح شهرک صنعتی و دارخوین شادگان با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

رضا صلبوخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در شادگان اظهار کرد: تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در شهرک‌های صنعتی به خوبی مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: چرا که این شهرک‌ها با تأسیس و تکمیل زیرساخت‌ها با ارائه خدمات به تولیدکنندگان و صنعتگران، امکانات مطلوبی را مهیا می‌کنند.

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان تصریح کرد: از این‌رو آمادگی را داریم که هشت پروژه عمرانی که در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین اجرا و به بهره‌برداری رسیده را در هفته دولت افتتاح کنیم.

وی با اشاره به میزان اعتبار اختصاص داده شده به پروژه‌های مذکور گفت: در این راستا اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال هزینه شده است.

* ۷ طرح صنعتی در شهرک صنعتی شادگان راکد مانده است

صلبوخی با بیان اینکه در حال حاضر دو کارخانه صنایع لبنی نگاه دورق و شرکت تصفیه و بسته‌بندی آب آرش آبنوش در این شهرستان فعال است، افزود: پنج کارخانه تولیدی قند مایع خرما، تولید روغن هیدرولیک و موتور، تولیدی انواع جداول و کفپوش‌های بتنی، فرومنگنز و پتروشیمی آرابیان شیمی نیز در مرحله احداث است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی بتوان در سال تولید ملی، اشتغال مناسبی را برای جوانان بومی جویای کار فراهم کرد.

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان در ادامه عنوان کرد: امیدواریم مسئولان با اختصاص اعتبار ویژه و حمایت از بخش صنعتی شادگان، هفت طرح راکد موجود در شهرک را مورد بررسی و فعالیت مجدد قرار دهند.

وی در پایان اظهار کرد: تنها نیاز طرح‌های مذکور تأمین سرمایه در گردش است تا پس از رفع مشکلاتشان شاهد رونق و شکوفایی مجدد این کارخانجات با ایجاد اشتغالی مضاعف باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *