حدادی: مدالم را به کودکان سرطانی می‌دهم/ امروز به کمک زلزله زدگان می‌روم

خورنا: احسان حدادی بلافاصله پس از بازگشت به ایران گفت: تصمیم دارم مدال خود را به بچه‌های سرطانی هدیه کنم و همین امروز نیز برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان به این استان سفر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، احسان حدادی پس از بازگشت از رقابت‌های المپیک در فرودگاه امام خمینی‌ (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واقعا از این استقبال پرشور شگفت زده شدم. واقعا نمی‌دانم چگونه از این مردم خوب تشکر کنم که این قدر به من لطف داشتند. خوشحالم که توانستم دل آنها را شاد کنم. البته شرمنده شدم که طلا نگرفتم، اما قول می‌دهم که در آینده و در مسابقات جهانی و المپیک بعد حتما برای مردم طلا بگیرم. این مردم هستند که به من انرژی و روحیه می‌دهند و واقعا قدردان زحمات آنها هستم که این چنین من را حمایت می‌کنند.

وی با قدردانی از خانواده خود، افزود: خیلی خوشحالم که اعضای خانواده خود را می‌بینم. حسابی دلتنگ شده بودم. زیرا سه ماه بود که به طور مستمر در اردوی تدارکاتی به سر می‌بردم و از خانواده‌ام دور بودم. به هر حال خوشحالم که زحماتم جواب داد و موفق شدم در المپیک مدال نقره را به دست آورم. من سختی‌های زیادی را کشیده‌ام تا بتوانم این مدال را به دست آورم. خوشحالم که زحماتم نتیجه‌ داد. باید از داوری، کفاشیان و توکلی تشکر کنم که من را حمایت کردند. خیلی خوشحالم که در این دوره سرانجام طلسم گرفتن مدال در دوومیدانی شکسته شد و به قول معروف مثلث رشته‌های مدال آور ایران در المپیک به مربع تبدیل شد.

حدادی در حالی که مدال خود را به گردن آویخته بود و می‌بوسید، گفت: من تصمیم دارم که این مدال را به بچه‌های سرطانی هدیه کنم. بچه‌های سرطانی را خیلی دوست دارم و دلم می‌خواهد دلشان را شاد کنم. واقعا از شنیدن حادثه غمناک زلزله آذربایجان متاسف شدم. من همین امروز به آذربایجان می‌روم تا هر کمکی که از دستم برآید برای این مردم نازنین انجام دهم. امیدوارم که هر چه زودتر وضعیت زلزله زدگان سامان داده شود و از درگاه خدا می‌‌خواهم تا به داغدیدگان زلزله صبر دهد.

حدادی در پاسخ به سوالی درباره عوامل موفقیت خود گفت: خیلی به خدا توکل کردم. توکل به خدا موجب موفقیت من شد. همچنین اردوهای تدارکاتی ماه‌های اخیر خیلی به من کمک کرد. پیش از المپیک در آلمان اردو داشتم و در آنجا تمرینات مفیدی را پشت سر گذاشتم. به هر حال فکر می‌کنم می توانستم در المپیک طلا بگیرم. قطعا در آینده بهتر از هارتینگ رقیب آلمانی خود کار می‌کنم و اجازه نمی دهم دیگر طلا بگیرد.

وی تاکید کرد: البته در ورزش حرفه‌ای نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، من حتی پیش از مسابقات المپیک هم قول مدال نداده بودم، اما تلاش می‌کنم تا بهترین باشم و بتوانم مدال طلای المپیک و جهان را به دست آورم.

حدادی در پایان بار دیگر از استقبال گرم مردم تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانم در آینده با کسب موفقیت‌های بیشتر قدردان حمایت‌های هواداران باشم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *