آوار روی سر مردم آذربایجان اما خنده بازار پخش شد/ کارگردان خنده بازار: مخالف پخش این برنامه بودم

خورنا: کارگردان تبریزی برنامه طنز خنده بازار پخش این برنامه را در شرایط حاضر و همزمان با عزاداری مردم آذربایجان بعد از زلزله مرگبار، اقدامی نادرست نامناسب دانسته و مخالفت خود را با این عمل اعلام کرد.

شهاب عباسی در گفتگو با مهر اظهار داشت: پخش برنامه دست من نبود، خنده بازار برنامه ای ضبط شده است و اگر من مخالفت می کردم نیز این برنامه طبق نظر و صلاحدید مسئولان امر پخش می شد.

وی ادامه داد: طی چند شب گذشته این برنامه طنز را به دلیل مصادف بودن با ایام شبهای قدر از لیست پخش خارج کرده بودند و آرزوی قلبی من این بود که حداقل دو شب نیز به دلیل عزاداری مردم آذربایجان دست نگه دارند.

عباسی با اظهار همدردی با آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی و تسلیت به بازماندگان ۳۰۰ نفر از اهالی شهرستان های اهر، ورزقان، هریس و روستاهای اطراف که در این حادثه جان باختند، گفت: زمان وقوع زلزله در تبریز بودم و طی ساعات اولیه به شدت پیگیر اخبار تلویزیون و رادیو بودیم تا شاید به نوعی مردم از نگرانی خارج شوند اما متاسفانه توجه زیادی از طرف رسانه ملی نسبت به این مصیبت نشد.

این کارگردان تبریزی ادامه داد: با گذشت زمان بیشتر سایت های خبری به تدریج اخبار منطقه و مردم آسیب دیده را منتشر کردند و اطلاع رسانی مردم نیز در گروه های اجتماعی و اینترنت برای رفع نگرانی مردم بسیار مفید بود، دوستان و آشنایان زیادی نیز که از طریق اینترنت و سایتهای مجازی از وقوع این مصیبت باخبر شده بودند تماس گرفته و کسب خبر می کردند اما انتظار داشتیم رسانه ملی نسبت به این ضایعه دلخراش توجه داشته باشد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه این خسارت ها به اندازه ای زیاد نبود که نیاز شدید به کمک استانها و کشورهای دیگر داشته باشیم، مردم غیور از همان لحظات اولیه وقوع زلزله شروع نسبت به انتقال نیروهای امدادی، اهدای خون، مواد غذایی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز آسیب دیدگان اقدام کرده و تا حدودی در تامین نیازهای اولیه آسیب دیدگان موفق بودند.

عباسی افزود: وقتی برای اهدای خون به بیمارستان شهدای تبریز مراجعه کردم شور و همدلی مردم منطقه را برای کمک به همنوعان و هموطنان خود شاهد بودم که با زبان روزه کار و برنامه های خود را منحل کرده و ساعتها منتظر می ماندند تا برای آسیب دیدگان خون برسانند.

کارگردان تبریزی سریال طنز خنده بازار با اشاره مجدد به مصیبت روی داده در آذربایجان شرقی گفت: همه می دانیم که مردم آذربایجان در تمام ایران اسکان دارند و این مصیبت همه ماست، انتظار داشتیم در این شرایط عزای عمومی در تمام کشور اعلام شود.

شهاب عباسی در ادامه خود را با مردم داغدیده این ضایعه شریک دانسته و گفت: من با تمام مردم آسیب دیده در این ضایعه دلخراش اظهار همدردی می کنم و نهایت تاسف و ناراحتی خود را نسبت به پخش برنامه طنز خنده بازار همزمان با مصیبت این عزیزان اعلام می کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *