اختصاص اعتبار به‌ عملیات آبیاری زهکشی در هندیجان

خورنا : حمید مطرودی اظهار داشت: کشاورزی در هندیجان نیازمند توجه جدی مسئولان است.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی افزود: کشاورزی و دامداری از ایام دور در این منطقه و حومه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اکثر مردم از این طریق امرار معاش داشته‌اند.
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان خاطرنشان کرد: با توجه به اراضی مستعد کشاورزی در این شهرستان باید آب مورد نیاز به این امر تخصیص یابد.
به گفته وی تأمین اعتبارات به‌منظور اجرای عملیات زهکشی زمین‌های کشاورزی برای توسعه و پیشرفت کشاورزی در هندیجان بسیار ضروری است.
مطرودی یادآور شد: با تأمین اعتبار در این خصوص به‌مراتب می‌توان وسعت اراضی کشاورزی، توسعه باغات و اشتغالزایی مناسب و در خور توجهی را در منطقه رقم زد.
وی با بیان اینکه در سال جاری توسط این مدیریت، عملیات هرس و توزیع صندوقچه خرما، توزیع تور و سم غبار در اختیار کشاورزان هندیجانی قرار گرفته گفت: اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از کشاورزان و شکوفایی و پیشرفت در بخش کشاورزی شهرستان است.
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان ادامه داد: در سال ۹۰ که با نام جهاد اقتصادی نامگذاری شده باید با همه توان در خدمت کشاورزان شهرستان و روستاها بوده و در راستای رفع مشکلات آنها کوشید.
وی گفت: کشاورزان هندیجانی در راستای بیان مشکلات در پیش‌روی خود در طول هفته می‌توانند به این اداره مراجعه و معضلات خود را مطرح کنند.