ورود ۳ رشته جدید به مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران آبادان

خورنا: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای واحد خواهران آبادان از ورود سه رشته جدید در کلاس‌های مهارتی این مرکز خبر داد.

پری فرهادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای واحد خواهران آبادان سه رشته قلم‌زنی، سرویس و نگهداری خودرو و سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری را به رشته‌های مهارتی این مرکز اضافه کرده است.

وی افزود: نخستین دوره آموزشی رشته‌های فوق از سوم مردادماه سال جاری آغاز شده و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای واحد خواهران آبادان ادامه داد: به سبب اطلاع‌رسانی محدود در راستای آموزش این رشته‌های جدید تاکنون ۱۰ نفر از بانوان آبادانی در کلاس‌های قلم‌زنی، سرویس و نگهداری خودرو و سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به مدرسان ‌رشته‌های جدید این مرکز گفت: برای رسیدن به بازدهی حداکثری آموزشی برای کارآموزان، مدرسان ما با داشتن مدرک کارشناسی در رشته‌های فوق و گذراندن دوره‌های تخصصی در مرکز فنی و حرفه‌ای استان خوزستان برای تدریس در واحد خواهران شهرستان آبادان انتخاب شده‌اند.

* ثبت‌نام ۲۶۰ کارآموز در مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان

فرهادی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۰ کارآموز دختر در کلاس‌های مختلف مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان آبادان شرکت داشته‌اند.

وی با اشاره به دیگر رشته‌های آموزشی این مرکز گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از دیگر کلاس‌های این مرکز شامل نقاشی بر روی پارچه، کیف‌دوزی، قالی بافی، عکاسی و تصویربرداری، پارچه‌سازی تزئینی و سفره آرایی استفاده کنند.

فرهادی در پایان افزود: بانوان آبادانی با نیازسنجی و حرکت موازی با رشته‌های آموزشی مدرن در جهان، امروز از کلاس‌های جدید این مرکز استقبال کنند و اطلاعات خود را در سرویس و نگهداری خودرو به روز کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *