واگذاری ۱۱ ‌هزار مترمربع زمین برای سرمایه‌گذاری در شادگان

خورنا: سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان از واگذاری بیش از ۱۱ ‌هزار مترمربع زمین صنعتی برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

رضا صلبوخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در شادگان اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با واگذاری بیش از ۱۱ ‌هزار مترمربع زمین صنعتی برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در شهرک صنعتی شادگان توانسته‌ایم اقدامات مطلوب و مؤثری را در زمینه اشتغال در این منطقه دنبال کنیم.

وی افزود: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های مهیا شده در شهرک‌های صنعتی شهرستان شادگان، واگذاری زمین صنعتی در سال تولید ملی شاهد حضور دو کارخانه بسته‌بندی خرما و کارخانه تولید قطعات بدنه خودرو در شادگان، حضور سرمایه‌گذاران جدی‌تر و پررنگ‌تر شد.

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان تصریح کرد: امیدواریم پس از دریافت خط اعتباری در این سال، شاهد کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث کارخانه و اشتغالزایی و شکوفایی هر چه بیشتر شهرستان باشیم.

وی اضافه کرد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت و قابلیت‌های بالای تجاری، اقتصادی و اجتماعی می‌توان در امر اشتغالزایی نه تنها برای نیروهای بومی خود بلکه برای نیروهای غیربومی بسیار مثمرثمر باشد.

صلبوخی بیان کرد: از مسئولان ملی و استانی می‌خواهیم این شهرستان را با تزریق اعتبارات ویژه حمایت کرده و زمینه‌های رشد و شکوفایی بیش از پیش آن را فراهم کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *