مسئولان هندیجان به مشکلات روستاییان رسیدگی کنند

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: مدیران اجرایی هندیجان به مشکلات روستاهای منطقه رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه رسیدگی به وضعیت روستاها که با حضور جمعی از مسئولان محلی و دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با سرکشی به مناطق محروم روستایی از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شده و در راستای رفع نواقص و کمبودهای پیش‌روی ساکنان این محدوده‌ها تلاش کنند.

وی افزود: در سال جاری اعتبارات خوب و قابل قبولی به شهرستان اختصاص یافت که دهیاران با جذب آن می‌توانند بیش از پیش در راستای رفع مشکلات روستاهای زیر نظر خود تلاش کنند.

فرماندار هندیجان به عمده مشکل روستاییان این منطقه اشاره کرد و گفت: وجود زباله و نخاله در بخش‌های وسیعی از روستاهای هندیجان تبدیل به یک معضل شده و همین امر موجبات نارضایتی ساکنان و اهالی را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه برای مرتفع ساختن این مشکل، باید همه دستگاه‌های اجرایی دست به دست یکدیگر دهند، خاطرنشان کرد: وجود زباله و ایجاد محیطی غیربهداشتی مطمئناً سلامت اهالی این منطقه را به خطر انداخته و پیامدهای سویی را برای آنها بر جای می‌گذارد.

فرج‌الهی در پایان گفت: امیدواریم با تعامل مضاعف مسئولان استانی بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد رسیدگی بیشتر به بخش‌های مختلف شهر و روستای هندیجان و رفاه حال شهروندان این مناطق بود.