واگذاری ۳۰۲ واحد مسکن مهر کارگری به هندیجانی‌ها

غلامحسین عباس‌پور اظهار داشت: در راستای اجرای مسکن مهر در هندیجان تعداد یک هزار و ۸۳۹ واحد مسکونی مردمی و کارگری در هندیجان در حال ساخت است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: از این تعداد، ۳۰۲ واحد در مرحله نخست در حال اتمام بوده و تا پایان مهرماه به متقاضیان واگذار می‌شود.
مدیر اداره تعاون هندیجان تصریح کرد: این طرح به‌مراتب سبب خانه‌دار شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان هندیجانی می‌شود که آرزوی دیرینه آنها بوده است.
وی با اشاره به اینکه هفته تعاون مناسب‌ترین و بهترین زمان برای اطلاع‌رسانی و معرفی دستاوردهای بخش تعاونی است، گفت: بخش تعاونی در ایجاد اشتغال و ترویج فرهنگ تعاون در بین اقشار مختلف جامعه و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی یکی از بخش‌های پیشتاز است.
عباس‌پور اضافه کرد: در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در حوزه تعاون در شهرستان انجام شده است.
وی خاطرنشان ‌کرد: هفته تعاون فرصت بسیار مناسبی است تا در آن به تبیین جایگاه و دستاوردهای این بخش در حوزه‌های مختلف پرداخته شود.
به گفته رئیس اداره تعاون هندیجان به‌منظور ایجاد اشتغال ۲۵۰ درصد از سهم اشتغال پیش‌بینی شده در سال ۹۰ به تعاون اختصاص داده شده تا با استفاده از این ظرفیت فرصت‌های جدید شغلی در شهرستان هندیجان فراهم کنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه بخش زیادی از فرصت‌های شغلی ایجاد شده جهت اشتغال پایدار مستلزم حمایت دولت، تعاون و بانک‌های عامل برای پرداخت کمک هزینه اجرایی طرح‌ها است در این خصوص نیز پیگیری‌هایی خوبی تاکنون صورت گرفته است.
عباس‌پور گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تعاونی وجود ندارد.
وی افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف در بخش‌های مختلف تعاون از جمله حوزه‌های سنتی، تولید، خدمات، سهام عدالت و غیره توسط تعاونی‌گران بخش شاهد رشد و گسترش قابلیت‌های بخش تعاون در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *