اولین نماز جمعه سردشت زیدون برگزار شد

خورنا: اولین نماز جمعه شهر سردشت زیدون با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم قائمی  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان، حجت الاسلام قائمی امام جمعه شهر سردشت زیدون در خطبه نماز جمعه خود در مصلی این شهر  اظهار داشت: در جنگ نابرابر اسرائیل با حزب الله لبنان و جنگ با غزه، به رغم تبلیغات گسترده  اسرائیل تهی از توانمدی های  ادعا شده بود.

قائمی امام جمعه سردشت افزود: اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه به دنبال خاور میانه جدید بود که بتواند خاورمیانه جدیدی را طراحی نماید

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل و آمریکا بعد از شکست در لبنان و نوار غزه به فکر انتقام گیری افتاده و فضای داخلی جمهوری اسلامی را با فتنه ۸۸ غبار آلود نمودند که با مدیریت مدبرانه رهبری و بصیرت و آگاهی ملت قهرمان ایران با شکست مواجه شد.

حجت السلام قائمی بیان داشت: در فتنه ۸۸ مردم ایران  با بصیرت و آگاهی نقشه شومشان را نقش بر آب نمودند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور خاطرنشان کرد: اسرای ما در سرسخت ترین شرایط، عزت اسلام و ایران را حفظ کردند و در برابر دشمن تسلیم نشدند.

امام جمعه سردشت ادامه داد: رزمندگان اسلام نه تنها در صحنه جنگ بلکه در اسارت  هم شجاع و قوی بودند و قدر این آزاداگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را باید گرامی بداریم.

وی گفت: جمعه اخر ماه مبارک رمضان مصادف است با روز قدس که همه ما وظیفه داریم در این مراسم شرکت کنیم تا مشت محکمی به رژیم صهیونیستی بزنیم.

حجت الاسلام ولمسلمین قائمی افزود: روز قدس  فقط روز فلسطین نیست. روز اسلام و  امت اسلامی است. روزی است که بیرق و پرچم اسلامی را در سراسر جهان بر افراشته خواهیم کرد.