مراسم تجلیل از خبرنگاران هندیجانی با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد

خورنا: مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان هندیجان در محل دفتر شهردار برگزار شد. در این مراسم که اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند، مهندس نبوتی شهردار هندیجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تسلیت به مناسب شبهای قدر و شهادت مولای متقیان امام علی (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و اهل قلم شهرستان، خواستار سه رکن امانتداری، صداقت و شجاعت از سوی خبرنگاران در انجام وظایفشان شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از هندیجان، وی در ادامه با نام بردن از کامران نجف زاده خبرنگار واحد مرکزی خبر که با تلاش و همت خویش توانسته پله های ترقی را به سرعت طی کند، از خبرنگاران خواست در کنار خود به نوجوانان و جوانان هم اجازه رشد دهند و میدان را برای عرصه آنان هموار سازند.

نبوتی ضمن برشمردن اهمیت خبر و اطلاع رسانی به موقع، از نقش پررنگ خبرنگاران در بیان مشکلات و انعکاس رویدادها و اخبار و تآثیرگذاری خبر در جهت فعال شدن مسئولین در مقام پاسخوگویی و رفع مشکلات شهر سخن گفت.

در پایان نیز آقای نبوتی اظهار داشت: قرار بود مراسم تجلیل از خبرنگاران را در تالار خلیج فارس و با حضور مردم و مسئولین شهر با شکوه و با مجد بیشتری برگزار کنیم که بنا به دلایلی این امر میسر نشد.

سیف الله قنواتی، رییس شورای شهر اسلامی هندیجان نیز با تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران خواست امانت دار و با رویه بی طرفی در جهت ارائه اخبار درست و جلوه دادن واقعیتها و کارهای انجام شده گام بردارند.

وی ضمن عذرخواهی از اینکه مراسم تجلیل از خبرنگاران در محل دفتر شهرداری برگزار می شود ابراز تآسف کرد و گفت: برنامه داشتیم این مراسم با شکوه تر و با حضور مردم و مسئولین، مدیران خبرگزاریها و حتی صداوسیمای استان  برگزار شود.

در ادامه خبرنگاران هندیجان ضمن تشکر از شهردار و اعضای محترم شورای شهر هریک مطالبی را بیان نمودند و از مشکلات خود در شهرستان و ایجاد همکاری و اتحاد  میان خبرنگاران سخن گفتند.

در این مراسم خبرنگاران پایگاه خبری خورنا، خبرگزاری فارس و خبرنگاران روزنامه های اطلاعات، ایران، طلوع و صبح صادق حضور داشتند.

در پایان مراسم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان به رسم یادبود با لوح تقدیر و هدایاء از خبرنگاران تجلیل بعمل آوردند.