آکادمی فوتبال باشگاه شاهین بندرماهشهر راه اندازی شد/ مدیرعامل شاهین: از مسابقات انصراف نمی دهیم

خورنا – علی چاروسائی گفت: اکادمی فوتبال باشگاه شاهین بندرماشهر راه اندازی شد.

مدیرعامل باشگاه شاهین ماهشهر اظهار داشت: طبق برنامه از پیش تعیین شده باشگاه و در مسیر حرکت به سمت فوتبال حرفه ای و ایجاد یک زنجیره تامین کامل از فوتبال، آکادمی فوتبال باشگاه شاهین مجوز خود را اخذ کرده و فعالیت خود را آغاز کرد.

چاروسائی بیان داشت: باشگاه شاهین از محبوبیت و اعتبار بالایی نزد مردم ماهشهر برخوردار است و قطعا از آکادمی این باشگاه استقبال خوبی خواهد شد.

چاروسائی ادامه داد: به زودی شرایط و مکان ثبت نام در آکادمی فوتبال شاهین برای فصل زمستان از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به حضور تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ دسته ۳ کشور، بیان کرد: تاسیس آکادمی باشگاه نه تنها آینده باشگاه را در تامین بازیکنان رده های سنی تامین میکند، بلکه با توجه به هزینه های بالای تیم داری میتواند کمک حال خوبی جهت هزینه های باشگاه باشد که این موضوع در تمام باشگاه های حرفه ای وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه شاهین ماهشهر بیان داشت: تاکنون ضمن سازمان مند شدن این باشگاه، وبسایت اطلاع رسانی و روابط عمومی باشگاه باشگاه، کمیته هواداران باشگاه و آکادمی فوتبال تاسیس شده و در کنار آن تیم شاهین در شرایط خوبی به سر میبرد، که این موارد جز با همکاری و همدلی همه همکاران ما در باشگاه اتفاق نمی افتاد.

چاروسائی در خصوص مصاحبه سرپرست تیم شاهین و انصراف از لیگ دسته ۳ کشور اظهار داشت: گاهی فشارها در فوتبال به حدی زیاد میشود که تحمل آنها ساده نیست. همه کادر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تا پایان فصل و با تمام توان پای تیم هستند و برای صعود میجنگند. تحت هیچ شرایطی از مسابقات انصراف نمیدهیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سه نقطه سلام. برادر چاروسایی شما با خودتون چند چندید؟؟ سرپرست یه جور مصاحبه میکنه ومدیر عامل جور دیگه؟!!!! خوب البته از مزایای در اختیار داشتن رسانه است دیگه!