برخی از کاندید ها در مصاحبه با صداوسیما به دنبال مصادره پروژه ها هستند

خورنا – تأکید فرماندار دزفول صدا وسیما در گزارشات خود خدمات شفاف بیان نمایید و در گزارشهای به نمایش حقیقت ها بپردازد

حبیب الله آصفی معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول اظهار داشت: در ایام باقیمانده از انتخابات، صداوسیمای استان و رادیوی شهری دزفول باید با دقت بیشتری فعالیت کند تا مبادا انتخاباتی که باید با آرامش انجام بگیرد دچار تشنج شود چرا که مردم حق دارند به دنبال حقیقت باشند بنابراین نباید نامزدهای انتخاباتی از این تریبون سوء استفاده کنند چرا که در چند وقت اخیر مردم گله کرده اند که برخی ها در صداوسیما در حال مصادره پروژه ها هستند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول تصریح کرد: امیدوار هستیم صداو سیما با حقیقت گویی، بستری را فراهم کند تا مردم در انتخاب خود دچار اشتباه نشوند.

به گزارش خبرنگارخورنا آصفی در پاسخ سؤال طرح شده از سوی خبرنگاران مبنی بر حضور برخی از کاندیدای انتخابات مجلس دهم در دزفول اظهار داشت: نمی توان به شخصی گفت که در عزاداری امام حسین حضور نداشته باشد تا کنون هیچ گونه تخلف انتخاباتی گزارش نشده و در صورت بروض تخلف تذکر خواهیم داد.

در ادامه آصفی افزود: پنج هزار میلیارد تومان اعتبار وارد شهرستان شده و پالایشگاه دزفول نیز تا اواخر آذر و یا اوایل دی ماه کلنگ زنی خواهد شد ضمن اینکه با چند گروه ایتالیایی و آلمانی نیز در خصوص پتروشیمی مذاکرات خوبی داشته ایم که امیدوار هستیم تاپایان سال خبرهای خوبی به مردم ارائه دهیم.