۱۵۰ میلیون تومان به ورزش روستاهای هندیجان اختصاص یافت

خورنا: رئیس اداره ورزش هندیجان گفت: از اعتبارات استانی، ۱۵۰ میلیون تومان به بخش ورزش روستاهای شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، امید احمدزاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از ۱۵۰ ورزشکار این شهرستان که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هندیجان در رشته‌های مختلف ورزشی بسیار مستعد و دارای ظرفیت‌ است که با حمایت و اختصاص اعتبار می‌توان آنها را به ارتقا و پیشرفت چشمگیری رساند.

وی افزود: این شهرستان که از جنوبی‌ترین نقاط استان خوزستان شمرده می‌شود همواره در امر ورزش بسیار خوب عمل کرده و جوانان علاقمند و مستعد زیادی را به افتخارآفرینی در سطح استانی و ملی دعوت کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان تصریح کرد: با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان همچنین دیگر مسئولان شهری، در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه ورزش روستای ده ملا اختصاص یافته که این رقم مطمئناً در ارتقای سطح ورزش منطقه بسیار تأثیرگذار است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان استانی بتوان در آینده‌ای نزدیک رشته‌های مختلف ورزش شهرستان را که از نبود امکانات در مضیقه هستند را تقویت و به جایگاه اصلی و در شأن آنها رساند.

احمدزاده در پایان خطاب به ۱۵۰ ورزشکار برگزیده هندیجانی گفت: شما افتخار آفرینان این شهرستان هستید و این اداره در حد توان در راستای پیشرفت و شکوفایی استعدادهای ورزشی ناب هندیجان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *