انهدام باند سارقان موتورسیکلت در خرمشهر

خورنا : حسین عزیزی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی باند سارقان موتورسیکلت را در این شهرستان شناسایی و متلاشی کردند.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی افزود: پس از افزایش سرقت موتورسیکلت، مأموران در سطح شهرستان با تلاش مستمر خود توانستند یک باند از سارقان حرفه‌ای را متلاشی و اعضای آن را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی با هماهنگی مقام قضائی توانستند چهار نفر سارق را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
به گفته وی در این بین تنها یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از متهمان کشف شد.
عزیزی خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری ضمن اعتراف به بزه انتسابی، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی اضافه کرد: وظیفه ذاتی نیروی انتظامی، ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان است که این امر جز با همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان با نیروهای پلیس میسر نمی‌شود.
فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: البته این پرونده در حال بررسی و رسیدگی بوده و پیگیری‌های پلیس در این خصوص ادامه دارد.
وی تصریح کرد: افرادی که اجناس و یا وسایل آنها به سرقت می‌رود باید هر چه سریع‌تر به پلیس مورد را گزارش و درصدد تشکیل پرونده برآیند.
به گفته عزیزی بزهکاران و مجرمان باید بدانند که نیروی انتظامی در برخورد با آنها هیچ مسامحه‌ای نداشته و با قاطعیت هر چه تمام برخورد می‌کند.
وی در پایان خطاب به شهروندان خرمشهری گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف پلیس خرمشهر را در جریان قرار دهند و یا با شماره تلفن ۱۱۰ تماس حاصل کنند.