شهرداری شادگان نیازمند اعتبار است

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان گفت: شهرداری این شهرستان برای اجرای پروژه‌های عمرانی نیازمند اعتبار است.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: فقدان درآمد ثابت برای شهرداری، مشکلات عدیده‌ای را در راستای عمران و آبادسازی محیط مختلف شهری شادگان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان است، افزود: تنها منبع درآمدی شهرداری این شهرستان از عوارض ساخت و ساز است که این امر به دلیل ضعف مالی مردم دردی را دوا نمی‌کند.

سرپرست شهرداری شادگان تصریح کرد: ساخت و ساز که تنها منبع درآمدی برای این شهرداری است و کاهش آن در سطح شهر سبب کاهش چشمگیر درآمدهای شهرداری از قبیل عوارض نوسازی شده است، باید با تعامل مضاعف مسئولان شهری مدیریت شود.

* کاهش دریافت عوارض نوسازی در شادگان بحران است

وی با بیان اینکه کاهش دریافت عوارض نوسازی در حال حاضر برای شادگان بسیار بحرانی است، گفت: هم‌اکنون درآمد شهرداری شادگان بسیار پایین است و همین امر موجب کاهش خدمت‌رسانی شهرداری و نارضایتی شهروندان شده است.

آلبوناصر خاطرنشان کرد: این شهرستان در حال حاضر یکی از محروم‌ترین شهرهای استان خوزستان بوده و مسئولان برای نجات شهروندان آن از وضعیت بحرانی کنونی باید تلاشی مضاعف کنند.

وی همچنین بیان کرد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از محرومیت و کمبودها نیاز به حمایت و عزم ملی برای تأمین اعتبار دارد که امیدواریم با تعامل مسئولان به‌زودی در این خصوص چاره‌اندیشی جدی صورت گیرد.

سرپرست شهرداری شادگان اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان باید منابع درآمدی جدید تعریف و به شهرستان اختصاص یابد زیرا شهرداری با این بودجه ناچیز نمی‌تواند به اهداف متعالی خود در منطقه برسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *